توضیحات پزشک استقلال در خصوص وضعیت مصدومان این تیم/عکس

کاوه ستوده پزشک استقلال درباره وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم در اینستاگرام توضیحاتی داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با شروع شدن تمرینات تیم‌های فوتبال برای آمادگی مسابقات لیگ برتر برخی تیم‌ها به دلیل فشردگی تمرینات با مصدومیت بازیکنان خود مواجه شده‌اند و استقلال از این تیم‌هایی است که از این مساله رنج می‌برند.

تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر به لحاظ مصدومیت بازیکنانش شرایط خوبی ندارد و آبی‌پوشان در جریان تمرینات و بازی‌های دوستانه دچار مصدومیت شده‌اند.

کاوه ستوده پزشک استقلال درباره وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم در اینستاگرام توضیحاتی داده که در ادامه می خوانید:

از روز ۱۴ اسفند لیگ برتر تعطیل شد این تعطیلی ۷۷ روز بطول انجامید .
یعنی یک تعطیلی بین دو فصل و حتی طولانی تر از آن متاسفانه واقعیتی که پنهان ماند و هیچکس ندید یا نخواست که مشاهده کند، موضوع تفاوت های فوتبال روز دنیا با فوتبال ما است. آسیب دیدگی های پی درپی و قبل از شروع رقابتها خبر خوشی نیست و آمار می گوید که ادامه مسابقات شاهد آسیب دیدگی های بیشتری خواهد بود. ای کاش به هشدارهای متخصصان امر سلامت و آمادگی جسمانی در حوزه فوتبال اهمیت بیشتری داده می شد. اگر بعضی از کشورههای اروپایی، فوتبال را بعد از تعطیلی از سر میگیرند و ما هم راه آنان را می رویم کاش یک بررسی علمی صورت می گرفت که آنها در تعطیلی چه امکاناتی در اختیار داشتند و چه کرده اند و یا چگونه بوده اند؟ تا براحتی سرمایه های اندک ما از دست نروند
هرچند بازهم میگوییم نباید براحتی از موضوع کرونا گذشت.

ترسم نرسی به کعبه، ای اعرابی
کاین ره که تو می‌روی به ترکستان است

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =