تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان وام به واحدهای متضرر از کرونا در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای اقتصادی استان که از کرونا متضرر شده‌اند پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، اسد عبداللهی اظهار کرد: این رقم به منظور جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان توسط ۱۶ بانک عامل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: شرط اصلی برای دریافت این تسهیلات، ثبت نام واحدها در سامانه " کارا" است چراکه در غیراینصورت نمی توان از این خدمت بهره مند شد.

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی عضو کارگروه اشتغال استان در خصوص اطلاع رسانی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت این تسهیلات به نحوی اقدام کنند که همه مشمولین از آن بهره مند شوند.

معاون استاندار لرستان گفت: ۶۰ هزار واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی استان بر اثر بیماری کرونا دچار آسیب شده اند که برخی از آنها کاملا تعطیل و برخی دیگر با ۵۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند.

عبداللهی ادامه داد: نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان ۱۲ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن ۲۴ ماهه می باشد که بسته به شرایط از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان  وام به هر بنگاه اقتصادی پرداخت خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =