خدمات نوین بانکداری در بانک قرض الحسنه مهر ایران ارائه می‌شود

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین گفت: برای اولین بار در نظام بانکداری نیاز مشتری به حضور در شعبه به کمترین میزان رسانده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن میرزا عبدالهی ها، مدیر شعب استان قزوین در گفت و گو با خبرنگاران به تشریح ماهیت عقد قرض الحسنه پرداخت و بیان کرد: این عقد براساس شرع مقدس اسلام طرح ریزی گردیده و تنها عقدی است که در آن بازگشت اصل پول به علاوه کارمزد اعلام شده بانک مرکزی مبنا قرار می گیرد. 
مدیر شعب استان قزوین در خصوص شیوه های اعتماد سازی و جذب منابع در بانک مهر ایران نیز اظهارکرد: بانک مهر ایران در استان قزوین در سال گذشته دو همایش بزرگ در قالب باشگاه خیرین با هدف بهینه سازی فعالیت های خیرخواهانه برگزار کرد که در آن خیریه ها و خیرین را در قالب این باشگاه زیر چتر حمایتی بانک مهر ایران تجمیع کرده است. 
او وجود خیرین در این بانک را یکی از شیوه های اعتمادسازی در استان برشمرد و اضافه کرد: صداقت و سلامت دو اصل مهم در ارتباط با مردم است که کارکنان بانک مهر ایران براساس آن گزینش و هدایت می شوند.
مدیر شعب استان قزوین ضمن اشاره به طرح های جدید این بانک نظیر طرح همیاران مهر، حمایت از کالای ایرانی و طرح کالا کارت بیان کرد: کلیه این طرح ها براساس نیاز مشتری برنامه ریزی شده است و سعی شده با ایجاد امکاناتی نظیر افتتاح حساب آنلاین، تسهیلات آنلاین، ارتقاء نرم افزار موبایل بانک و حذف کاغذ از سیستم اداری برای اولین بار در نظام بانکداری نیاز مشتری به حضور در شعبه را به کمترین میزان رسانده شود. 
او با اشاره به آمارهای تسهیلات پرداختی استان در سال۹۸ و  سه ماهه اول سال۹۹ در حوزه های ازدواج، اشتغال، کمک هزینه معیشتی و رفع نیازهای ضروری گفت: سعی کرده ایم بیشترین میزان رضایت مردم را کسب کنیم چرا که اعتقاد داریم رضایت پروردگار در کسب رضایت مردم است. 
این مقام مسئول با تشریح طرح همیاران مهر، بانک مهر ایران را یک بانک با مسئولیت اجتماعی بالا برشمرد که در حوزه زنان سرپرست خانوار و بیماران نیازمند اقدامات شایسته ای را رقم زده است و در حال حاضر نیز با همکاری سازمان بهزیستی به افراد و کسب و کارهای آسیب دیده به خصوص مهدکودک ها برنامه های حمایتی در نظرگرفته شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =