اعتراض آقای نماینده به ترکیب کمیسیون‌های تخصصی /۸۰ نماینده معترضند /تعداد معترضان در دوره‌های قبل به تعداد انگشتان یک دست هم نبود

میزان نوشت: نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۸۰ نفر از نمایندگان نسبت به ترکیب کمیسیون‌ها معترض هستند، در حالی که در برخی از دوره‌های مجلس این رقم به تعداد انگشتان دست هم نبوده است.

علی اصغر خانی در توئیتی نوشت: حدود ۸۰ نفر از نمایندگان نسبت به ترکیب کمیسیون‌ها معترض هستند، در حالی که در برخی از دوره‌های مجلس این رقم به تعداد انگشتان دست هم نبوده است و این عملکرد ضعیف هیئت رئیسه را نشان می‌دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در این پیام تصریح کرده است: به نظر می‌رسد برخی از کمیسیون‌ها بسیار ضعیف شکل خواهند گرفت.

‏‏‏‏حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی ۲۲ خرداد در همین زمینه گفته بود: امتیازبندی نمایندگان برای حضور در کمیسیون‌ها حائز اهمیت بوده و این امتیازات تعیین کننده نمایندگان در کمیسیون‌هاست.

به گفته این عضو هیئت رییسه مجلس  تاکنون ۱۳ نماینده متقاضی کمیسیون فرهنگی و تعدادی هم متقاضای حضور در کمیسیون قضایی بودند که تعدادشان اندک است. این در حالی است که  اکثر کمیسیون‌ها ۱۹ نماینده متقاضی را دارا هستند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400978

برچسب‌ها