ضرورت استفاده از ماسک در ادارات استان قزوین

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین گفت: استفاده از ماسک در ادارات به ویژه بانک‌ها و شهرداری‌ها الزامی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین گفت: بهترین و ساده ترین و کم هزینه ترین شیوه مبارزه و مقابله با کرونا ، استفاده از ماسک است.
حبیبی خاطرنشان کرد: توصیه های موکد سازمان جهانی بهداشت و متخصصان امر، ضرورت استفاده از ماسک در مراودات ، اجتماعات، خریدها، حضور در بازار به ویژه تجمع های بالای ۳ نفر است
معاون سیاسی استاندار قزوین اظهار کرد: به مسئولان ادارات ، دستگاه های اجرایی و به ویژه بانک ها و شهرداری ها تذکر داده شده است که ارباب رجوع و مراجعان حتماً باید ماسک داشته باشند.
او افزود: بانک ها و شهرداری هایی که مراجعان و ارباب رجوع بیشتری دارند ، حساسیت و اهمیت موضوع مضاعف می شود ، لذا این مهم باید جدی انگاشته شود.
این مقام مسئول در پایان یادآور شد: دستگاه های اداری موظفند ، استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک را افزایش دهند و جز در موارد ضروری از ارائه خدمات حضوری اجتناب کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =