معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان معرفی شد

فاطمه منصوری روز شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان این آیین که با حضور علیرضا آشناگر ، استاندار سمنان ،‌حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، دکتر منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در سالن یادگار امام (ره) برگزار شد، منصوری به عنوان اولین معاون زن در استانداری سمنان معارفه شد.
استاندار سمنان در این آئین حکم انتصاب منصوری را که به امضای وزیر کشور رسیده است به وی اعطا کرد.‌
در حکم انتصاب منصوری ، بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع آمده است :بنا به پیشنهاد استاندار محترم سمنان و با توجه به تایید معاون توسعه مدیریت و منابع به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان منصوب می شوید.‌
امید است ضمن تلاش در جهت مدیریت بهینه منابع بویژه منابع انسانی با بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق ، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع موفق باشید.
گفتنی است خانم فاطمه منصوری تا پیش از انتصاب در این سمت ، مدیر کل فنی و حرفه ای استان سمنان بود.‌ ایشان دارای ۱۴ سال سابقه ی کاری در سازمان فنی و حرفه‌ای بوده و پیش از این در سطوح کارشناسی و مدیریت‌های شهرستانی و استان تجربیات موفقی را کسب نموده است.
خانم فاطمه منصوری دارای مدرک و دانشنامه" لیسانس برق گرایش الکترونیک  و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی" می باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =