جابجائی ۲۶۳ هزار نفر مسافر در استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجائی ۲۶۳هزارو ۷۲۷ نفر مسافر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزای خبرآنلاین از استان اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از پایانه مسافری پارس آباد افزود : این میزان مسافر توسط ۵۰ هزارو ۲۰۷ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و ناوگان عمومی سواری در فصل بهار جابجا شده است.
وی با بیان اینکه در مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۷۲ هزارنفر مسافر توسط ۶۸ هزارو ۷۸۵ دستگاه ناوگان عمومی جابجا شده بود گفت: بخاطر شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی جابجایی مسافر ۶۸ درصد کاهش یافته است. 
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تعداد ناوگان عمومی مسافری استان اردبیل را هزارو ۱۱۰ دستگاه بیان کرد و افزود: ۲هزارو ۵۲۲ راننده پرتلاش در بخش حمل ونقل مسافر استان درحال خدمت شبانه روزی به مردم عزیز هستند.
وی سفر با ناوگان عمومی مسافربری را ارزان و ایمن دانست و افزود:در قالب کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ به تخلفات مطرح شده در حوزه های ایمنی و ترافیک،مسافر و کالا رسیدگی می شود.
شیرین زاده فعالیت ۵۹ شرکت مسافربری در استان اردبیل را خاطرنشان کرد و گفت:ناوگان حمل و نقل عمومی استان کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:هموطنان عزیز و مسافران محترم می توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت های مسافربری از طریق سامانه های ۱۰۰۰۱۴۱، شهراه و با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =