افزایش نظارت بر بازار لوازم خانگی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در راستای تصمیمات کارگروه تنظیم بازار و حفظ ثبات و آرامش بازار همچنین حفظ حقوق مصرف کنندگان؛ نظارت بر بازار لوازم خانگی افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هوشنگ محمدی، مدیر کل  تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: نظر به تغییر و نوسانات شدید قیمت لوازم خانگی و در راستای تصمیمات کارگروه تنظیم بازار و ضرورت حفظ ثبات و آرامش بازار همچنین حفظ حقوق مصرف کنندگان براساس بخشنامه رئیس محترم سازمان، ادارات استانی مکلفند در جهت کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار لوازم خانگی با افزایش گشت های مشترک با افراد سودجو و یا متخلفانی که خارج از عرف و نرخ اعلامی اقدام به گرانفروشی، قاچاق و احتکار می کنند؛ برخورد قانونی به عمل آورند.
او افزود: براساس این بخشنامه ادارات کل استانی مکلف شدند که پرونده‌های متشکله در این خصوص را با رعایت اصول دادرسی عادلانه و به‌صورت خارج از نوبت و با جدیت و قاطعیت لازم رسیدگی اجرا و گزارش اقدامات را منعکس کنند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهار کرد: در این راستا این اداره کل در کنار دستگاه های نظارتی  بر امور قاچاق کالا ودر بخش مبارزه با قاچاق محصولات خانگی با برگزاری گشت های مشترک سیار در ساعات اداری و غیر اداری در سطح استان در خصوص گرانفروشی، اخفاء و امتناع از عرضه و احتکار با قاطعیت اقدام کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =