طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در اردبیل اجرا شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: در پی ابلاغ مصوبه شورای اقتصاد به وزارت نفت در سال گذشته در جهت حمایت از تولید و تبدیل کارخانه‌ای و کارگاهی خودروهای عمومی، این طرح همزمان با سراسر کشور در منطقه اردبیل در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید حجت مدنی مدیر منطقه در جلسه شورای اداری منطقه بیان داشت :طرح رایگان گاز سوز کردن خودرو های سبک باری و مسافری عمومی همزمان با سراسر کشور در گارگاههای مجاز که از سوی این شرکت موردتایید می باشد در حال اجرا می باشد.

مدیر منطقه اردبیل فزود : در اجرای این طرح الویت با مالکان خودروهای است که زود تر در سایت www.GCR.NIOPDC.IR ثبت نام و نوبت دهی را انجام داده اند.

مدنی در ادامه گفت : این طرح برای خودرو های عمومی از جمله وانت بارهای پیکان و نیسان ، تاکسیهای عمومی شهری و ون کاملا بصورت رایگان انجام می شود لذا از همشهریانی که شرایط گاز سوز کردن خودرو خودرا دارند هرچه سریعتر به سایت مورد نظر مراجعه و نوبت دهی خود را انجام دهند .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل خاطر نشان کرد: امید است  با اجرای کامل این طرح کاهش مصرف بنزین، کاهش آلاینده‌های هوای کلانشهرها و شهرها، کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی، رونق کارخانه‌های تبدیل، توسعه‌ خدمات و صنایع وابسته به صنعت سی‌ان‌جی از جمله اشتغال‌زایی را به همراه داشته باشد.

گفتنی است، هم‌اکنون به‌طور میانگین روزانه ۵۵۰ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در استان عرضه و مصرف می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1402147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =