توضیحات اسکوچیچ درباره جدایی از نفت آبادان

دنیای ورزش تورنتو نوشت:دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی پس از چند ماه درباره موضوع جدایی خود از تیم صنعت نفت آبادان و پیوستن به تیم ملی ایران توضیح داد.

 دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران با حضور در برنامه «فوتبال برتر» درباره چگونگی حضورش در تیم ملی، گفت:  من در نفت آبادان خیلی سخت کار می‌کردم و در آنجا مشکلات زیادی وجود داشت و بازیکنان دریافتی نداشتند اما من با تمام وجود کار می‌کردم و برای من مشکلات پوستی به وجود آمده بود و قرار بود که من در هیچ باشگاهی در ایران کار نکنم. بعد از این اتفاقات از طرف تیم ملی با من تماس گرفتند. من می‌دانستم حساسیت‌های تیم ملی چطور است. این برای خودم چالش بسیار بزرگی است و فکر می‌کنم ایران پتانسیل رفتن به جام جهانی را دارد.

قراردادی که با نفت بستم حقم بود چون سلامتی ام در آبادان به خطر افتاد و حتی چند بار هم به بیمارستان رفتم.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه جدایی اش از صنعت نفت و پیوستن به تیم ملی مثل فیلم‌ها بود عنوان کرد: من یک روز بعد از اینکه قراردادم را با نفت آبادان فسخ کردم از فدراسیون پیشنهاد دریافت کردم. واقعا این موضوع مثل فیلم بود چون 5-6 باشگاه یکی دو ماه قبل از جدایی با من تماس گرفته بودند قرار بود در باشگاه نفت آبادان مشکلات مالی بر طرف شود و پولهای بازیکنان پرداخت شود ولی این اتفاقات نیفتاد که در نهایت همه این موارد به جدایی من منجر شد.

وی در خصوص اینکه ظاهرا باید به باشگاه نفت آبادان غرامت بدهد و فدراسیون فوتبال هم ظاهرا این غرامت را قبول کرده است یادآور شد: من همه چیزهایی که باید می گفتم را صادقانه عنوان کردم و چیز بیشتری نباید بگویم. قراردادی که با نفت بستم حقم بود چون سلامتی ام در آبادان به خطر افتاد و حتی چند بار هم به بیمارستان رفتم. همه این مسائل به کنار، هر وقت درباره آبادان فکر می کنم مسائل خوبی یادم می آید. من 6-7 ماه کار کردم آن هم بدون اینکه هیچگونه دریافتی داشته باشم.

بیشتر بخوانید: 116 سوال از کاپپیتان قرمزها/سیدجلال: کارلوس کی‌روش را بخشیدم

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1402343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =