معارفه سرپرست جدید اداره آبفا شوشتر

با ادغام ادارت آبفا روستایی و شهری، مدیران این ادارات در شوشتر تودیع و مسئول جدید معارفه شد.

به گزارش خبرآنلاین از شوشتر،  در نشستی با حضور درافشان معاون آبفا استان آقای عبدالله‌پور به عنوان سرپرست جدید اداره آب و فاضلاب معارفه و از آقای طافی‌زارع مدیر آبفا شهری و آقای محمدی مدیر آبفای روستایی تقدیر به عمل آمد.

فرماندار شهرستان شوشتر گفت: متاسفانه با وجود منابع متعدد آب در استان و شهرستان در بسیاری از مناطق به خصوص روستاها هنوز شبکه انتقال آب نداریم.

مهندس حسین پنبه‌دانه پور اظهار کرد: مشکلات مالی در ادارات آب به شدت آزار دهنده است و موجب عقب افتادن حقوق پرسنل و همچنین عدم اجرای پروژه‌های ضروری شده است.

وی با اشاره به اینکه شوشتر شهری با منابع آبی متعدد است گفت: شهری مانند شوشتر که جزیره است نباید مشکل کمبود آب داشته باشد. در کنار همه کمبودهای مالی که وجود دارد و اطلاع داریم، اما انتظار ما رفع مسائل حوزه آب است.

وی افزود: متاسفانه در شوشتر آب به سختی وارد شبکه‌های انتقال می‌شود اما به دلیل فرسوده بودن خطوط انتقال آب، حجم زیادی وارد زیر زمین و شبستان‌های منازل مردم می‌شود.

فرماندار شوشتر اذعان داشت: البته برای رفع این مورد با حمایت‌های استاندار محترم و پیگیری‌های مجدانه نماینده پر تلاش، اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی اختصاص یافت که کار تا حدودی پیش رفته است.

مهندس پنبه‌دانه‌پور گفت: مدیران ادارات آب شهری و روستایی مانند دیگر اعضای شواری اداری، با برادری و همدلی برای حل و فصل مشکلات شهرستان تلاش کرده‌اند که از هردو عزیز قدردانی می‌کنیم.

وی همچنین با تاکید بر میدانی بودن مسئول جدید نیز افزود: رمز موفقیت در اداره‌ای خدماتی مانند آبفا، پاسخگویی به مشترکین و ارتباط با مردم است. انتظار داریم مسئول جدید از این فرصت ارزشمند برای خدمت بهره برده و موفق باشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1403144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =