بزرگترین شعبه فروشگاه زنجیره‌ای "رفاه" در قزوین افتتاح شد

فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای رفاه شعبه قزوین با سرمایه گذاری ۵۰۰میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فروشگاه بزرگ رفاه شعبه قزوین با اعتباری بالغ بر۵۰میلیاردتومان با حضور سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری، شهردار قزوین و جمعی از فعالان اقتصادی به بهره برداری رسید.
رسول محمدی، مدیرعامل مجموعه فروشگاهی زنجیره‌ای رفاه در این مراسم گفت: حجم سرمایه گذاری این پروژه در ۲طبقه فروشگاه و سه طبقه پارکینگ ۵۰میلیارد تومان بوده و برای ۱۰۰نفر اشتغال ایجاد کرده است.
محمدی افزود: این پروژه که سال‌ها معطل مانده بود با همکاری صورت گرفته طی یکسال اخیر به بهره برداری رسید و یکی از مدرنترین فروشگاه‌های قزوین به شمار می آید.
او گفت: در این برهه حساس که بسیاری از شرکت‌ها به دلیل شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی و تعدیل نیرو مواجه شده اند؛ ما برای ایجاد فرصت شغلی گام برداشته و از ماه رمضان تاکنون ۱۲پروژه بزرگ را در اصفهان، تبریز، رشت و قزوین افتتاح کرده ایم.
محمدی با بیان اینکه هشتمین شعبه و بزرگترین شعبه ما با هشت هزار تا ۱۰هزار مترمربع مساحت در قزوین افتتاح شده است؛ افزود: ما آماده هستیم که فروشگاه بزرگ منطقه‌ای را در قزوین راه اندازی کنیم که بتواند به شهرهای اطراف خدمات بدهد و این حرکت از تهران و کرمان شروع شده و هدف ما تهیه سبد خانوار با هزینه پایین‌تر است.
لطف الله سیاهکالی مرادی، نماینده مردم قزوین البرز آبیک در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در قزوین با اشاره به نامگذاری امسال به جهش تولید، اظهارکرد: اگرچه در حوزه سرمایه گذاری برای تولید در کشور مشکل داریم اما در حوزه توزیع مشکل زیادی وجود ندارد و خوشبختانه راه اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای همانند رفاه فاصله تولید و مصرف را کمتر کرده و هزینه مصرف کنندگان را به حداقل رسانده است.

سیاهکلی مرادی با اشاره به درخواست مدیران شرکت رفاه برای راه اندازی فروشگاه بزرگ منطقه‌ای در استان، گفت: وظیفه داریم از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این زمینه حمایت کرده و با تخصیص زمین و تسهیل فرآیندها زمینه را برای فعالیت آنها فراهم سازیم.
سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین هم این مراسم گفت: باید یک بهینه سازی میان فاصله تولید تا توزیع داشته باشیم و با ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای تحقق این هدف گام برداریم.
 طاهرخانی افزود: ما از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت می‌کنیم و حتما زمینه را برای فعالیت آنها در شهر قزوین فراهم می کنیم.
این فروشگاه زنجیره ای بزرگ و مدرن در بلوار سردار شهید سلیمانی قزوین افتتاح شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1403172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =