اجرای مصوبات کاهش قیمت مسکن/افزایش نرخ اجاره مسکن در لرستان نباید بیش از ۱۵ درصد باشد

استاندار لرستان گفت: با اجرای مصوبات کاهش قیمت مسکن؛ سقف افزایش اجاره بهای مسکن برای لرستان تا سقف ۱۵ درصد لحاظ می‌شود و در صورت بروز هر گونه تخلف با بنگاه‌ها برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، سید موسی خادمی افزود: با تصمیم ستاد ملی، از امروز نظارت بر قیمت مسکن و اجاره املاک در دستور کار قرار و مقرر شد در دو بخش بلند مدت و کوتاه مدت این مشکل برطرف شود.

وی اظهار کرد:  کاهش قیمت مسکن از طریق طرح اقدام ملی و واگذاری زمین ارزان قیمت به افراد فاقد مسکن و انبوه سازان به ویژه واگذاری اراضی بلا استفاده دولتی از روش‌های بلند مدت عنوان شد و در لرستان نیز در حال شناسایی این اراضی جهت واگذاری هستیم.

استاندار لرستان بیان کرد:  با روش کوتاه مدت حل مشکلات مسکن مقرر شد املاکی که قرار داد اجاره آنها به پایان رسیده است برای تمدید، محدودیت‌هایی وضع شود، بدین ترتیب که در تهران حداکثر تا سقف ۲۵ درصد، کلان شهرها تا ۲۰ درصد و سایر شهرهای کشور تا ۱۵ درصد افزایش اجاره بها نسبت به سال گذشته لحاظ شود.

خادمی تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی، قیمت اجاره مسکن برای لرستان تا سقف ۱۵ درصد لحاظ می‌شود و در صورت بروز هر گونه تخلف با بنگاه‌های معاملات املاک و طرفین قرارداد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1404520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =