مدیرکل کمیته امداد فارس: ۱۰۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان آماده افتتاح شد

رئیس کمیته امداد استان فارس از تحویل یک‌هزار واحد مسکونی به مددجویان این استان همزمان با سفر رئیس کمیته امداد کشور خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از شیراز: محمدبذرافشان  اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی که توسط نیک اندیشان همیشه در صحنه شیراز و استان فارس ساخته شده در مراسمی با عنوان همایش خیران مسکن‌ساز تحویل داده می‌شود.

وی بیان کرد: فارس از استان‌های پیشرو کشور در جذب حمایت‌های خیران است و در سال‌های گذشته نیز شاهد افزایش چند برابری مشارکت‌ها بوده‌ایم که در این راستا از تمام نیکوکارانی که با کمیته امداد در خدمت به محرومان همراهی کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس همچنین در بخش دیگری از سخنانی خود با ارائه آماری خاطرنشان کرد: در سال گذشته پنج هزار و ۱۶۳ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس ارائه شده که از این تعداد یک هزار و ۴۱۷ خدمت عمرانی برای زنان سرپرست خانوار بوده است.

بذرافشان افزود: در سال گذشته ۴۱۷ واحد مسکونی شهری و روستایی ویژه زنان سرپرست خانوار ساخته شده و همچنین ۸۵۲ واحد مسکونی نیز تعمیر، ۸۹ واحد نیمه تمام شهری و روستایی تکمیل و برای ۵۹ واحد مسکونی، سرویس بهداشتی ساخته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس به سفر رئیس کمیته امداد کشور به این استان در روزهای چهارشنبه یازدهم و پنجشنبه دوازدهم تیرماه اشاره کرد و گفت: سیدمرتضی بختیاری در روزنخست سفر خود در همایش خیران مسکن‌ساز سخنرانی و طرح اهدا یک‌هزار واحد مسکونی را به مددجویان را افتتاح می‌کند.

وی افزود: پس از این برنامه پروژه مسکونی مددجویی کوثر که آن هم ویژه مددجویان کمیته امداد است در منطقه شریف آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

بذرافشان خاطرنشان کرد: مراسم اهدای ۱۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان در مجتمع فرهنگی تربیتی آیت‌الله ربانی و افتتاح مرکز نیکوکاری شاهچراغ (ع) و دیدار با تولیت معزز آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) از دیگر برنامه‌های این روز است.

این مسئول بیان کرد: مهم‌ترین برنامه‌های روز دوم سفر رئیس کمیته امداد کشور به فارس رزمایش اهدا دو هزار دستگاه وسایل سرمایشی به مددجویان و سفر به چند شهرستان استان فارس به منظور بررسی مسائل و مشکلات است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1404738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =