رمز گشایی از مفقود شدن خودور سمندی که برای فدراسیون بود

یوسف بهتری گفت: با کمک پلیس ۱۱۰ پرونده‌ای در خصوص سرقت‌ها تشکیل شده و پیگیری‌هایی هم انجام شده است که در خصوص خودرو سمند مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی در خصوص مجمع سالیانه این فدراسوین گفت: چند سالی بود که مجمع برگزار نمی‌شد و ما موفق به انجام شدیم تا در خزانه دار، حسابرس مستقل و بازرس مجمع گزارش‌های خود را درخصوص عملکرد این فدراسیون از مرداد سال ۹۶ تا روزهای منتهی به اسفند ۹۸ را ارائه نمایند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی شش انجمن تحت پوشش این فدراسیون فعالیت می‌کند. انجمن‌هایی که خود ماهیت فدراسیون شدن را دارا می‌باشند. اما با توجه به امکانات موجود و شرایط فعلی کشور این مهم مقدور نمی‌باشد و در نتیجه این انجمن‌ها به عنوان رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی فعال می‌باشند. مانند ووشو و کونگ که از این فدراسیون جدا شده و اکنون نیز خداروشکر فدراسیون‌های موفقی هستند.

یوسف بهتری که با برنامه ورزشهای رزمی رادیو ورزش صحبت می‌کرد در خصوص درخواست برخی رؤسای هیأت‌ها مبنی بر تحت پوشش قراردادن برخی انجمن‌ها که زیر نظر فدراسیون‌های دیگر فعالیت می‌کنند اظهار داشت: یک تشدید آرا در خصوص عملکرد این انجمن‌ها در گذشته وجود داشت که خوشبختانه عزم وزارت محترم ورزش بر این است که این رشته‌ها با کنار گذاشتن اختلافات و یکپارچه شدن، تکلیف ورزشکاران رزمی نیز مشخص شده و آنها بدانند در کجا و تحت نظر کدام فدراسیون می‌بایست فعالیت نمایند.

وی افزود: این مهم مستلزم یکسری برنامه ریزی و زمانبندی ها است که اینکار حتماً انجام خواهد شد، اما اینکه تا چه زمانی وضعیت به این منوال است و این به تصمیم وزیر محترم ورزش، معاون محترم ورزشهای قهرمانی و حرفه‌ای و مسئولین وزارت ورزش مربوط می‌گردد.در این معقوله تحت امر وزارت هستیم و هر زمان که دستور و ابلاغی در این خصوص به فدراسیون بفرمایند با کمال میل و رغبت این رشته‌ها را در فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی خواهیم پذیرفت.

رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی در جواب سوالی مبنی بر شرایط دو رشته کیک بوکسینگ واکو و موی تای گفت: علت اینکه رشته‌ای مانند واکو دارای حواشی بسیاری شده این نکته است که در محل خود قرار نگرفته است. فرض کنید یک شبه مطرح شود که رشته فوتبال به عنوان رشته زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی در آمده است مشخص است که جای این رشته در این فدراسیون نیست و نمی‌تواند با توجه به ماهیت خود و فدراسیون، موفق باشد. متأسفانه مسئولین واکو در جهان و هم درسطح آسیا و ایران یکسری تصمیمات اشتباه را اتخاذ کردند و برخی از فدراسیون‌ها هم در داخل به این اشتباهات دامن زدند و عامل حواشی ایجاد شده برای این رشته شدند.

بهتری ادامه داد: در حال حاضر ۴۳ رشته کیک بوکسینگ در فدراسیون وجود دارد که هرکدام به خوبی و می‌توانند با واکو رقابت کنند. ما پیشنهاد بازگشت این رشته را مطرح کردیم و خوشبختانه نظر کارشناسان هم تأیید کننده خوسته ما می‌باشد و تأیید می‌کند که این رشته در مامن خودش باید قرار بگیرد و بتواند روزی دارای فدراسیون مستقلی برای خود بشود.

وی در خصوص انتقال انجمن موی تای در دوران سرپرستی عظیمی گفت: در زمان سرپرست سابق فدراسیون این رشته متأسفانه با یک تصمیم شخصی و نادرست این رشته به فدراسیون دیگری منتقل شد. با توجه به تغییر نام فدراسیون و شرایط جدید و قول‌های مساعد وزیر محترم ورزش و مسئولین مربوطه امیدواریم به زودی شاهد بازگشت این رشته‌ها، که اتفاقاً رشته‌های مدال آوری هم هستند به فدراسیون باشیم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی در خصوص مفقود شدن یک دستگاه خودرو سمند و یک موتور سیکلت در دوره‌های گذشته گفت: بنده دقیا نمیدانم در زمان ریاست و یا سرپرستی کدامیک از مدیران این اتفاقات افتاده که البته هردو مورد مربوط به ۴ الی ۵ سال پیش می‌باشد و شاید کمی بیشتر اما می دانم در همان زمان مدیران وقت اقدامات لازم را انجام داده با کمک پلیس ۱۱۰ پرونده‌ای در خصوص سرقت‌ها تشکیل شده و پیگیری‌هایی هم انجام شده است که در خصوص خودرو سمند مشخص شد خودرو فوق به دلایلی توقیف شده بوده و به یکی از پارکینگ‌های سطح شهر منقل شده که رسید آن موجود است، اما متأسفانه پارکینگ فوق جمع شده و این خودرو و گویا تعدادی خودرو دیگر گم شده است، در خصوص موتور سیکلت هم باید به این نکته اشاره کنم که با توجه به محل استقرار فدراسیون که مجموعه ورزشی شیرودی می‌باشد و ظرفیت محدودی در خصوص پذیرش وسایل نقلیه دارد، موتور سیکلت فوق در خیابان ورزنده پارک بوده و در آنجا به سرقت رفته است.

بهتری ضمن تشکر وزیر ورزش بابت عزم جدی بر مبارزه با فساد تاکید کرد که استفاده از کلمه گم شده است، نابجا و خطا است و این وسایل جزئی از اموال فدراسیون بوده است که هم مدیران وقت و هم مدیران حال حاضر پیگیر پیدا شدن آنها و بازگشت این اموال به فدراسیون بوده و هستند. قطعاً تخلفی از سوی مدیر و یا شخص خاصی صورت نگرفته است و اینها حوادثی است که روزانه در سطح کشور و دنیا با آن رو در رو هستیم

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =