حمله مدیر قدیمی استقلال به مدیران جدید؛ کار از جای دیگر خراب است

کاظم اولیایی از عملکرد مدیران فعلی باشگاه استقلال انتقاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال با اینکه در شرایط فعلی برای تسویه حساب با بازیکنان خود مبالغ نسبتا خوبی هزینه کرده اما با بدهی هایی مواجه است که هر کدامش می‌تواند دردسرهای عظیمی برای آبی های تهران به وجود بیاورد. در این مورد پای صحبت های کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال نشستیم. او که تجربه بالایی در مدیریت باشگاهی درفوتبال دارد، صحبت‌هایش را این طور آغاز کرد: «استقلال یک باشگاه معمولی نیست، یک سری راه برای درآمدزایی دارد و یکسری راه برای کنترل بدهی ها اما از جای دیگری هر دو راه را مسدود کرده اند. البته نمی‌خواهم موضوع را بیش از اندازه باز کنم اما متاسفانه مسائلی را طی سال های اخیر در مدیریت کلان ورزش کشور دیدیم که آسیب آن به استقلال و حتی پرسپولیس رسید. شرایطی که این دو باشگاه مردمی و دولتی را به اینجا کشانده، تا جایی که حالا میلیاردها تومان بدهی دارد.»

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اضافه کرد: «تا حرف می زنیم فورا می گویند به استراماچونی بدهکاریم. استراماچونی اگر می‌ماند قهرمان می‌شدیم. استراماچونی اگر نمی رفت چنین و چنان می شد اما هیچ‌کس از بدهی ‌های تلنبار شده قبل و بعد از حضور استراماچونی حرفی نمی ‌زند. شاید به نفع شان هم نیست که در این موارد صحبت کنند. به هر حال واقعیت باشگاه با یکسری از این حرف و حدیث‌ها که می‌شنویم، کاملاً متفاوت است اما من امیدوارم احمد سعادتمند بتواند راهکارهای بهتری برای مدیریت پیدا کند.»

اولیایی که علاقه زیادی داشت در دوره های پیشین دبیرکل یا رئیس فدراسیون فوتبال شود،  در نهایت اضافه کرد: «کار مدیریت باشگاه استقلال از جای دیگری خراب است. امروز سعادتمند را آورده‌اند و دو روز دیگر او هم کنار می‌رود یا استعفا می‌دهد یا استعفایش می‌دهند. این مسائل، این رفت و آمدها و اتفاقاتی که می بینید، در ادوار مختلف برای مدیریت استقلال بارها تکرار شده و برای ما تازگی ندارد. البته باز هم تاکید می کنم که امیدوارم سعادتمند بتواند با کسب قهرمانی برای چند سال در این باشگاه بماند اما بعید می‌دانم که این اتفاق رخ بدهد. از یک طرف ماجرای خصوصی‌سازی در شهریورماه مطرح شده و از طرف دیگر ما در آینده‌ای نزدیک انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که قطعاً با تغییر دولت در همه بخش ها تغییرات ایجاد می‌شود و بدون تردید سکان مدیریت بر باشگاه استقلال هم عوض می شود. با این حساب نمی توان تاریخ و مدت زمان زیادی را برای حضور سعادتمند در باشگاه استقلال متصور شد.»

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =