۸ نفر
۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
ترمیم مو

ترمیم مو در سالهای اخیر با استقبال چشمگیری روبرو شده و افرادی که سایر روش ها را جهت بازگرداندن موهای از دست رفته خودشان امتحان کرده بودند و نتیجه مطلوبی نگرفته اند، این روش را راضی کننده می دانند.

با این حال موسساتی که در این زمینه فعالیت دارند با عنواین گوناگونی این روش را معرفی میکنند، بعضا استفاده از اصطلاحات پزشکی یا اسم های عجیبی که بیشتر گمراه کننده می باشد به گوشمان میرسد.

برای مثال؛ اصطلاحات به کار رفته همچون کاشت مو بدون جراحی، کاشت مو به روش HRT، کاشت مو بدون نیاز به بانک مو و ترمیم مو به روش پانچ (Punch) که هیچ کدام از این روش ها تفاوتی باهم ندارند و همگی همان ترمیم مو می باشند.

ترمیم مو با استفاده پروتز مو

در واقع ترمیم مو از شاخه های زیبایی می باشد نه پزشکی و با استفاده از محصولی به نام پروتز مو انجام میشود  و هیچ ارتباطی به کاشت مو ندارد. پروتز مو محصولی مشابه با کلاه گیس می باشد اما تفاوت های اساسی نسبت به کلاه گیس دارد.

پروتز مو جایگزین موهای از دست رفته می شود و افرادی که از پروتز مو استفاده می کننده میتوانند به راحتی زیبایی از دست رفته خودشان را بازگردانند.

سابقه ترمیم مو

ترمیم مو در ابتدا برای مشاهیر انجام میشده و عموم مردم از این روش اطلاع درستی نداشته اند، ترمیم مو پدیده جوان جزء اولین واردکنندگان پروتز مو و متریال آن در ایران می باشد. از سال ۱۳۷۸ شروع به فعالیت کرده و  این مجموعه در سال ۱۳۹۵ با نام موکاران شروع به تبلیغات گسترده کرده و از آن سال تا کنون با استقبال چشمگیری از مراجعین جهت انجام ترمیم مو مواجه شده است.

انواع پروتز مو

مطلبی که حائز اهمیت می باشد این است که پروتز مویی که انتخاب میشود باید مطابق شرایط فرد انتخاب شود، به عنوان مثال ورزشکاران نمی توانند از پروتز مو که برای افراد معمولی ساخته شده استفاده کنند، در صورتی که پروتز موی استفاده شده قابلیت اسپرت را نداشته باشد ممکن است هنگامی فعالیت ورزشی میکنند از سرشان جدا شود، اما اگر به درستی این کار انجام شود بدون هیچ محدودیتی میتوانند از آن استفاده کنند.

ترمیم مو مشاهیر

 پروتز مو برای عموم قابل تشخیص نمی باشد و بدون نگرانی و استرس می توان از آن استفاده کرد و اقشار جامعه به راحتی از آن استفاده میکنند، تعداد زیادی از ورزشکاران(در هر رشته ورزشی قابل انجام است از ورزش فوتبال تا ورزش شناهنرمندان و چهر های سیاسی هستند که بدون اینکه عموم مردم بدانند از پروتز مو استفاده می کنند.

 این محصول در بخش های بالای سر و تمام سر برای خانم ها و آقایان قابل انجام می باشد.

 ترمیم مو بیماران

 یکی دیگر از مصارف پروتز مو برای افرادی می باشد که دوره شیمی درمانی را سپری میکنند، دوره شیمی درمانی سیکل ریزش و رویش مجدد مو را با خود به همراه دارد که این بازه زمانی حدود ۱ تا ۳ سال می باشد، در این بازه زمانی بدون اینکه خللی در روند شیمی درمانی ایجاد کند می توان به راحتی از پروتز مو استفاده کرد.

 پروتز مو برای بیماران آلوپسی، لیکن پلان، تریکولومانیا و افرادی که جراحاتی بر روی سرشان دارند نیز قابل استفاده می باشد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =