ازدواج، جوانان را از انحرافات دور می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر بتوانیم روند ازدواج جوانان را آسان کنیم، جوانان از انحرافات اجتماعی در امان می‌مانند و جامعه پویاتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه استان قزوین در بازدید از مؤسسه‌ خیریه بنیان ازدواج استان قزوین اظهار کرد: تهیه جهیزیه و وسایل زندگی کار آسانی نیست و برای همین لازم است همه اقشار جامعه برای این کار خیر به میدان بیایند و بدانیم طبق آیات قرآن اگر کسی در این زمینه قدم بردارد، در سودآورترین فضا سرمایه‌گذاری کرده است.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خدای متعال قول داده است اگر حسنه‌ای انجام دهید، ده برابر پاداش دریافت می‌کنید و این مهم باعث می‌شود تا انسانها وارد این معامله پر سود شوند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اگر بتوانیم کار ازدواج جوانان را آسان کنیم، جوانان از انحرافات اجتماعی، گرفتاری‌هایی که بر سر راه آنان است، در امان می‌مانند و جامعه جوان‌تر و پویاتر می‌شود.
او در پایان از خدمات و مشارکت‌های مردمی در تهیه جهیزیه قدردانی کرد و گفت: برای رونق هر چه بیشتر بنیان ازدواج همه با هم پای کار بیاییم تا حاج آقای میرزایی و دست‌اندرکاران این امر مهم بهتر بتوانند کار خودشان را در پاسخگویی به زوج‌های جوان انجام دهند و آنها را همانند فرزندان خود ببینیم.
نقی میرزایی، مدیرعامل مؤسسه‌ خیریه بنیان ازدواج استان قزوین نیز بیان کرد: در ایام دهه کرامت ۵۵جهیزیه به زوج‌های متقاضی اهدا شد و این اقدام با کمک همه همشهریان عزیز صورت گرفت.
مدیرعامل مؤسسه‌ خیریه بنیان ازدواج استان قزوین اظهارکرد: زوج‌های بسیاری در نوبت دریافت جهیزیه هستند و از مردم عزیز و خیر تقاضا داریم برای کمک به این زوج‌ها پای کار بیایند و خودشان می‌توانند مستقیم در تمام مراحل تهیه و اهدای جهیزیه مشارکت کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =