آیت‌الله علوی‌گرگانی: اقشار مختلف جامعه‌ زیر فشار گرانی قرار دارند / انتقاد از افزایش شدید نرخ ‌اجاره‌بها

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به افزایش شدید نرخ مسکن و اجاره بهای مسکن گفت: این موضوع سبب مشکلات زیادی در جامعه شده است، اقشار مختلف جامعه شرایط بسیار سختی دارند و از نظر معیشت تحت فشار هستند.

به گزارش خبرآنلاین ازقم : آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان شامگاه در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: خداوند با انسان های با تقوا است، انسان باید در جامعه به گونه ای زندگی کند که تقوا داشته باشد و دیگران را به این عمل الهی دعوت کند.

وی با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی افزود: با خدا بودن سبب می شود انسان به موفقیت برسد و حاجت روا شود، باید از خداوند بخواهیم در همه کارها به ما کمک کند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: باید گروهی به عنوان بازرس در مرکز خدمات حوزه فعالیت کنند و افرادی که در این مرکز مشغول کار هستند را مورد بازرسی قرار داده و اگر کوتاهی وجود داشته باشد اصلاح شود و همچنین  اگر کسی خدمت خوبی ارائه می دهد نیز تشویق شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: با توجه به مشکلات جامعه و گرانی، برخی از طلاب  از نظر معیشت و مسکن شرایط بسیار سختی دارند و حوزه علمیه باید  موسسه ای در نظر بگیرد تا به طلابی که از نظر مالی دچار مشکل هستند خدمات ارائه دهد.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: برخی از مردم به خاطر مشکلات شدید مالی در پشت بام منازل زندگی می کنند، اقشار مختلف جامعه شرایط بسیار سختی دارند و از نظر معیشت تحت فشار هستند.

وی با اشاره به افزایش شدید نرخ مسکن و اجاره بهای مسکن خاطرنشان کرد: این موضوع سبب مشکلات زیادی در جامعه شده است، طلاب و روحانیون در شرایط سختی هستند و باید منازلی تهیه شود و در اختیار طلاب فاقد مسکن قرار بگیرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =