پویایی کانون‌های فرهنگی هنری سبب تحقق مسجد طراز اسلامی می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به هنر مکتبی، ارزشی و تلاش در راستای فرهنگ و هنر مساجد با تعریف برنامه‌های بدیع و تازه و متناسب با نسل نوپای انقلاب اسلامی می‌تواند یکی از راه‌های مؤثر در رسیدن به مسجد طراز اسلامی باشد.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری: محمدرضا مظاهری ضمن اظهار این مطلب افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید همواره تحت لوای امام جماعت مسجد فعالیت کرده و با همفکری و هم‌افزایی شورای فرهنگی مسجد فعالیت‌های فرهنگی و هنری را گسترش دهند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید در راستای هم‌افزایی و هم‌پوشانی با نهادهای فرهنگی همسو در مساجد باشد تا ما را در راستای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسیدن به مسجد طراز اسلامی یاری رساند.
وی ابراز کرد: توجه به هنر مکتبی، ارزشی و تلاش در راستای فرهنگ و هنر مساجد با تعریف برنامه‌های بدیع و تازه و متناسب با نسل نوپای انقلاب اسلامی می‌تواند یکی از راه‌های مؤثر در رسیدن به مسجد طراز اسلامی باشد.
مظاهری به برخی از برنامه‌های دهه کرامت امسال اشاره کرد و گفت: جشنواره مردمی کرامت با رویکرد پویش «فدای دخترم» به مناسبت ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و آذین‌بندی شهرها و روستاها از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.
وی افزود: حضور خدام حرم رضوی تحت عنوان جشن‌های زیر سایه خورشید، طرح سفیران کریمه و اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم، تولید محتوا در بستر فضای مجازی و اجرای سرود از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری، شعار دهه کرامت امسال را «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (علیهم‌السلام)» اعلام کرد و افزود: اجرای برنامه سراسری در مساجد با پخش صلوات خاصه در روز ولادت امام رضا (علیه‌السلام)، تجلیل از نخبگان و مفاخر مساجد و محلات و مدافعان سلامت، سخنرانی‌های تبیینی در مساجد، محافل شب شعر و مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه کرامت در استان به شمار می‌رود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =