درخشان: پرسپولیس با رفتن باقری ضرر نمی‌کند/ او به نیمکت تیم ملی وجاهت می‌بخشد

تسنیم نوشت: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است کریم باقری به نیمکت تیم ملی وجاهت می‌بخشد و در عین حال پرسپولیس با رفتن او ضرر نمی‌کند.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: پرسپولیس شروع خوبی داشت و این موضوع نشان می‌دهد که وقفه چهار ماهه لیگ باعث نشد که این تیم اُفت کند. سرخپوشان بازی خوبی انجام دادند. زدن سه گل به پیکان تیم را از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: پرسپولیس نباید به نتایج تیم‌های پشت سر خود در جدول نگاه کند و بازی به بازی حریفانش را از پیش رو بردارد. صدرنشینی با 10 امتیاز اختلاف استرس سرخپوشان را کم کرده است. شاگردان گل‌محمدی حتی می‌توانند با ادامه این روند سه چهار هفته مانده به پایان مسابقت قهرمانی‌شان را مسجل کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور کریم باقری در کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: کریم باقری به نیمکت تیم ملی وجاهت می‌بخشد و می‌تواند مثل زمان بازی کردنش به تیم ملی کمک کند. 

درخشان با بیان اینکه رفتن باقری به تیم ملی ضربه‌ای به پرسپولیس نمی زند، اظهار کرد: کریم نقش مهمی را در موفقیت‌های چند سال اخیر پرسپولیس داشته است، اما این‌طور هم نیست که بگوییم با رفتن او پرسپولیس ضرر می‌کند. بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای هستند و یاد گرفته‌اند که با حواشی در این تیم برخورد کنند.

وی درباره پست هماهنگ بازیکنان پرسپولیس در اینستاگرام تصریح کرد: وقتی مدیریت باشگاه به تعهداتش عمل نمی‌کند این مسائل هم پیش می‌آید. اگر مشکلی نباشد بازیکنان بی‌جهت چنین کاری را انجام نمی‌دهند. قطعاً اگر باشگاه به تعهداتش عمل کرده باشد در چنین مواقعی خیلی محکم برخورد و بازیکنان را جریمه خواهد کرد، اما وقتی چنین برخوردی را از سوی باشگاه نمی‌بینیم چنین مسائلی هم از سوی بازیکنان پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید: بیرانوند به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس احضار شد!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1406043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =