کنعانی زادگان: پرگل‌ترین برد هفته را به دست آوردیم؛ این یعنی اقتدار

 مدافع سرخ ها با اشاره به انگیزه پرسپولیس برای موفقیت در تمامی بازی های باقی مانده سرخ ها تا پایان فصل گفت: ما تا قبل از بازی برابر پیکان 9 فینال را پیش روی داشتیم و حالا پس از پیروزی مقابل پیکان خودمان را برای موفقیت در 8 فینال باقی مانده آماده می کنیم.

سمیه قدیری: محمدحسین کنعانی زادگان، در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرایط تیم و فوتبال مان خوب است و همه ما خیلی خوشحال هستیم که بعد از وقفه نسبتا طولانی که به خاطر کرونا به وجود آمده بود، دوباره بازی ها از سر گرفته شد. این  در شرایطی است که همه لیگ ها در دنیا کارشان را آغاز کرده اند. ما  اولین بازی مان بعد از کرونا را انجام دادیم و خوشبختانه موفق شدیم آن را با پیروزی پشت سر بگذاریم. 
وی در ادامه با اشاره به پیروزی برابر پیکان و برخی انتقادها از پرسپولیس در این بازی با وجود برد سرخ ها خاطرنشان کرد: من نمی دانم برخی از این انتقادها بر چه اساس مطرح می شود؟ گفته می شود پرسپولیس در این دیدار اقتدار و شادابی قبل از کرونا را نداشت. من واقعا نمی دانم اقتدار را در چه می بینند؟ ما در برابر پیکان با پیروزی 3 بر یک برنده شدیم . این برد در حالی برای پرسپولیس رقم خورد که در هفته اول پس از تعطیلی، پرسپولیس تنها تیمی بود که با 3 گل به پیروزی رسید. ما در حال حاضر 10 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول داریم و پرگل ترین برد هفته را هم به دست آوردیم. این یعنی اقتدار. یعنی باید 8 گل می زدیم تا ثابت کنیم اقتدار داریم؟!

ما پرسپولیس هستیم و می خواهیم رقبای مان را در هر شرایطی شکست دهیم

مدافع بلندقامت پرسپولیس در خصوص شایعه ای که خبر از تعطیلی دوباره بازی های لیگ به خاطر کرونا برسر زبان ها افتاده است، به خبرنگار خبرآنلاین گفت: من قبلا هم در این مورد صحبت کرده ام. در حال حاضر تمامی لیگ های معتبر در حال پی گیری است و این کار، کار درست و منطقی است. حتی در این شرایط اگر هر فردی بهداشت فردی و پروتکل های بهداشتی  اعلام شده را رعایت کند، مشکلی برای کسی به وجود نمی آید. به اعتقاد من فوتبال حتی می تواند به مهار این بیماری هم کمک کند. با توجه به این که بازی ها بدون تماشاگر و و هواداران برگزار می شود، برگزاری فوتبال می تواند بهانه خوبی باشد که مردم ساعت ها قبل از بازی و 2-3 ساعت بعد از بازی ها برای تماشای مسابقات  در خانه بمانند و کمتر رفت و آمدهای غیر ضروری داشته باشند. در مجموع من بعد می دانم این خبر صحت داشته باشد . وی ادامه داد: جدا از این مساله، باید به این موضوع هم توجه داشت که شغل ما فوتبال است و تعطیلی و  یا نیمه کاره ماندن بازی ها نباید اتفاق بیفتد. هنوز زمان قطعی برای واکنش کرونا اعلام نشده و اگر فوتبال تعطیل شود چه کسی باید خرج ما و خانواده های مان را بدهد؟ سلامتی مردم برای همه مهم است اما باید هر کس خودش با مراقبت ها و رعایت نکات بهداشتی از ابتلا به این بیماری جلوگیری کند.


محمدحسین کنعانی زادگان در پایان با اشاره به 8 فینال باقی مانده برای پرسپولیس خاطرنشان کرد:  ما احترام خاصی برای تیم شاهین قائل هستیم ولی ما هم پرسپولیس هستیم و می خواهیم رقبای مان را در هر شرایطی شکست دهیم. درست است که ما در حال حاضر 10 امتیاز از تیم دوم جدول جلوتر هستیم اما بدون هیچ غروری با اقتدار به مسیرمان تا مسجل شدن قهرمانی ادامه می دهیم. غرور جایی در بین  پرسپولیسی ها ندارد. ما بازی به بازی پیش می رویم. تا قبل از بازی برابر پیکان 9 فینال را پیش روی داشتیم و حالا پس از پیروزی مقابل پیکان خودمان را برای موفقیت در 8 فینال باقی مانده آماده می کنیم تا در نهایت قهرمان شده و جام قهرمانی مان را تقدیم هواداران کنیم.

بیشتر بخوانید: بیرانوند به زودی به بلژیک می‌رود

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1406214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    5 6
    اکثر بردهای پرسپولیس تو این فصل ناپلئونی بوده که روی یه پنالتی یا یه سوتی مشکوک مدافع و دروازه بان یه گل زدن. خودتونم از بردهای زورکی خسته شدید. تو بازی با پیکان دروازه بان شگردشو مقابل پرسپولیس زد! علیپور سر زد اونقدر ضرب داشت !!! دروازه بان مثل کارتون فوتبالیستا با توپ رفت تو گل!!! خنده دار شده دیگه برای هر بازی یه سناریو دارن! بازی استقلال فولاد بازیکنای فولاد با آرنج و لگد میزدن استقلالی ها تکون میخوردن اخراج میشدن. اینجوری فاصله 10 امتیاز شده چون تیم محبوب دوست عزیزمون 5 سال پیش تو هفته آخردوم شده بود حالا داره محکم کاری میکنه (تیم آخرای جدول رو آورد صدر!!!). امسال استقلال تا اومد صدر جدول زیر و زبرش کردن مربی و مدیر و بازیکن رو همه رو فراری دادن. کلا تو این چند سال نذاشتن استقلال روز خوش ببینه.
    • AU ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      3 1
      جک نگو مومن
  • پرستو IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    3 5
    چقدر این آدم نفرت انگیزه.. خبرآنلاین درسته طرفدار سوگلی حکومت هستی ولی دلیل نمیشه با این مصاحبه کنی.. با جلالشون مصاحبه کنی قابل تحمل تره..
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      1 0
      خانم چی میگی برای خودت؟ غیرت نداری شما؟ با جلال مصاحبه کنن؟ با مهدی قائدی استوک سورتی اسطوره ی ابی ها باید مصاجبه کنه. تا کی همه مصاحبه هاقراره مربوط بشه به تیم پوکر قهرمان