۰ نفر
۱۵ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۴

رمان «گمشده سینما» ماجرای وکیلی را روایت می کند که پدرش فیلمبردار سینمای فرانسه در دوران موج نو بوده و با بزرگ ترین کارگردانان و بازیگران دهه های 50 و 60 سینما همکاری کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، رمان «گمشده سینما» یکی از معروف ترین آثار اریک فوتورینو نویسنده سرشناس فرانسوی به زودی با ترجمه سویل زینالی از سوی نشر افق منتشر می شود. این رمان که گالیمار ناشر آن است در سال 2007 برنده جایزه فمینا، که یکی از معتبرترین جایزه های ادبی در فرانسه است، شده است.

«گمشده سینما» درباره وکیلی است که پدرش فیلمبردار دوران طلایی سینمای فرانسه و موج نو بوده و با معروف‌ترین کارگردان‌ها و بازیگران فرانسوی همکاری کرده است اما هویت مادرش نامعلوم است. وکیل مشغول نوشتن درباره زندگی و کارهایش است. در مسیر نوشتن این کتاب با زنی آشنا می‌شود و رابطه عاشقانه عجیبی برایش پیش می‌آید.

اریک فوتورینو در سال 1960 به دنیا آمد. او از آغاز کار نویسندگی، به روزنامه نگاری پرداخت و از دوران جوانی به کار در روزنامه لوموند مشغول شد. اولین کتاب فوتورینو در سال 1988 با عنوان «ضیافت زمین» منتشر شد.

برای تهیه این کتاب و هر کتاب دیگری که می‌خواهید می‌توانید با شماره تلفن 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی(‌سام) تماس بگیرید و آن را در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

ناشران و نویسندگان کشور می‌توانند برای معرفی آثار و تازه‌های خود با نشانی Ketab@khabaronline.ir مکاتبه کنند.

191/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 140631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =