۰ نفر
۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
شرکت طلای آرون حامی حیوانات

شرکت طلای آرون از اقدامات خود در راستای حمایت از حیوانات خبر داد.

طبیعت مثل مادری مهربان همواره با بخشندگی و عدالت تک تک اجزا و موجودات را مورد حمایت قرار داده است. اما متاسفانه به دلیل تغییر سبک و روش زندگی انسان ها، چرخه زندگی سایر موجودات از جمله حیوانات، دستخوش تغییر شده است.

با تخریب زیستگاه های حیوانات و پرندگان برخی از آنها در معرض آزار و آسیب و حتی نابودی قرار می گیرند. اینجاست که ضرورت نگهداری و حمایت از این جانداران اهمیت می یابد. علیرغم آسیب هایی که متوجه حیوانات می شود، انسان هایی هستند که با حمایت از حیوانات راه را برای زندگی این موجودات هموار ساخته و در تلاش هستند محیطی امن و سالم برای بقای این موجودات فراهم آورند. این فعالیت ها که در قالب پناهگاه ها و انجمن های حمایت از حیوانات انجام می شود، گام مهمی در راستای حفظ و بقای حیوانات است.

شرکت طلای آرون با هدف حمایت از حیوانات آسیب دیده و یا سرگردان، در تاریخ یکم تیرماه ۱۳۹۹ از پناهگاه رام تهران بازدید کرد. هدف از این بازدید، بررسی وضعیت سلامت حیوانات و کمک به آنها با توجه به نیازهای اعلام شده از سوی مسئولین پناهگاه بود.

با توجه به اینکه در پناهگاه رام تعداد زیادی از سگ های آسیب دیده نگهداری می شوند و یکی از نیازهای اساسی این حیوانات تزریق واکسن است، ‌ این شرکت تعداد هفتاد عدد واکسن چهارگانه خریداری و به پناهگاه رام اهدا کرد.

با اهدای واکسن های چهارگانه از سوی شرکت طلای آرون، واکسیناسیون ۷۰ سگ در پناهگاه انجام شد که این حیوانات تا یک سال آینده به تزریق واکسن نیاز نخواهند داشت.

این اقدام خیرخواهانه، کمک بزرگی از سوی شرکت آرون برای حمایت از حیوانات پناهگاه رام بوده است. شرکت طلای آرون در تلاش است فعالیت های خود را در راستای حمایت از حیوانات گسترش دهد. امید است که این اقدامات به حفظ سلامت و بقای حیوانات کمک کند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1406353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =