۰ نفر
۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
ماشین ظرفشویی بوش چه مزایایی دارد؟

ماشین ظرفشویی یکی از محبوب‌ترین وسایل هر خانه ای است. این دستگاه مزیت‌های فوق العاده ای در مصرف و انرژی برق برایتان فراهم می‌کند. اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی را دارید، مطمئنا اولین سوالی که به ذهنتان می‌رسد، درباره برند دستگاه است. برندهای مختلفی که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. در این بین یکی از پررنگ‌ترین عناوینی که به گوشتان می‌خورد، ماشین ظرفشویی بوش است.

در این مطلب می‌خواهیم مزایای ماشین ظرفشویی بوش را بررسی کنیم  با ما همراه باشید: 

با مزایای ماشین ظرفشویی بوش آشنا شوید! 

پیش از آنکه بخواهید ماشین ظرفشویی ایده آلتان را پیدا کنید، بهتر است با خودتان روراست باشید و بدانید بهترین محصول برای شما چگونه تعریف می‌شود؟ در واقع زمانی می‌توانید برچسب ایده آل را بر روی یک محصول را بگذارید که در کنار طول عمر و کیفیت، پاسخ نیازهای شما را هم در بر بگیرد. 

واضح است که مهمترین نیازی که توسط ماشین ظرفشویی به دنبال حل آن هستیم، شستن ظروف است. کاری که ماشین ظرفشویی بوش برایتان انجام می‌دهد، بسیار بیشتر از یک شستشوی ساده است. در ادامه با برخی از مزایای ماشین ظرفشویی بوش آشنا می‌شوید. این موارد به شما دید تازه ای می‌دهند؛ به طوری که اگر در نمایندگی بوش در تهران و سراسر کشور با محصول مواجه شدید، آن را به همان شیوه قبل مشاهده نخواهید کرد! 

 
ماشین ظرفشویی بوش، صد سال است که در حال تولید است! 

یکی از جالب‌ترین مزایای ماشین ظرفشویی بوش، قدمت آن است. رابرت بوش، اولین بار در سال 1886 کارگاهی برای مهندسی تاسیس کرد. این شروع لوازم خانگی بوش بود. پس از گذشت سال‌ها در 1964، مردم شاهد اولین ماشین ظرفشویی بوش بودند. این محصول کمک زیادی به مردم برای انجام کارهای خانه کرد. 

قدمت این شرکت یکی از بهترین دلایل برای خرید محصولات آن است. بیش از صد سال تجربه در تولید ماشین‌های ظرفشویی کم نیست! این تاریخچه بسیاری از مشتریان را برای خرید یک محصول با کیفیت و ماندگار مطمئن می‌کند. 

 

خرابی کم و تعمیر راحت ماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کرد، این است که ماشین‌های ظرفشویی بوش میزان خرابی کمی دارند و تعمیر آن به راحتی انجام می‌گردد. البته درنظر بگیرید که قطعات آن کم یاب است و برای تعمیر باید حتماً به نمایندگی بوش رجوع کنید. برای تعمیر ظرفشویی بوش کافی است که با مراجعه به سایت تعمیر آنلاین که از نمایندگی های بوش در تهران است اقدام به پر کردن فرم اعزام تعمیرکار  کنید. 
همانطور که در سایت bosch-home.in اشاره شده است، یکی از نکاتی که تعمیر ظرفشویی  را ساده می‌کند تعویض راحت فیلتر آن بدون نیاز به تعمیرکار است. 


شاهد کاهش شدید مصرف آب خواهید بود! 

از دیگر مزایای ماشین ظرفشویی بوش، صرفه جویی در مصرف انرژی آن است. معمولا در اطرافمان افراد زیادی را مشاهده می‌کنیم که از ماشین ظرفشویی شان فقط در مواقع مهمانی و به تعداد بار کمی استفاده می‌کنند. این افراد بر این باورند که ماشین ظرفشویی مصرف آب بسیار بالاتری نسبت به شستشوی دستی دارد! 

بوش این باور غلط را به چالش می‌کشد و بررسی‌های انجام شده روی آن به شکل دیگری است. ماشین ظرفشویی بوش به طور معمول در هر شستشو دارای مصرف آب بین 9 تا 15 لیتر است. این در حالی است که در زمان شستشوی دستی، گاهی مصرف آب به 60 لیتر هم می‌رسد. با این اوصاف، استفاده از ماشین ظرفشویی بوش در مقایسه با شستشوی دستی، 18000 لیتر آب در سال برای شما صرفه جویی دربردارد. 

مصرف برقتان، لزوما بالا نخواهد رفت! 

باور غلط دیگری در رابطه با استفاده از ماشین‌های ظرفشویی، بالا بودن مصرف برق است. باز هم از مزایای ماشین ظرفشویی بوش می‌توان به همین مورد اشاره کرد! ماشین‌های جدید بوش به گونه ای طراحی شده‌اند که مصرف برق آنها با توجه به برنامه شستشو، چیزی در حدود 0.8 کیلووات ساعت است. این عدد شامل گرم کردن آب، پمپاژ آن و بازیافت آب در دستگاه نیز می‌باشد. همین شستشوی را اگر بخواهید به صورت دستی انجام دهید، برای گرم کردن آب و استفاده از آن تا نظافت کامل ظرف‌ها، چیزی در حدود 2.6 کیلووات ساعت، برق مصرف کرده‌اید! 


طراحی این ماشین، منحصر به فرد است

از دیگر دلایلی که هر فردی را ترغیب به خرید ماشین ظرفشویی از نمایندگی بوش در تهران و سراسر کشور می‌کند، کیفیت بالای طراحی آن است. اگر تجربه کار با ماشین ظرفشویی را داشته باشید، می‌دانید که برای هر نوع از ظروف، جایگاه خاصی در نظر گرفته شده‌است. در برخی از برندها برای تمامی انواع ظروف، مکان خاص وجود ندارد و گاها نمی‌توان آنها را مورد شستشو قرار داد. 

اما در ماشین ظرفشویی‌های بوش، داستان طور دیگری است! کیفیت بالای طراحی و منحصر به فرد بودن آن، همه مشکلات را برطرف کرده‌است و برای انواع ظروف جایگاه خاص وجود دارد. 

از دیگر ویژگی‌های کیفیت بالای طراحی ماشین ظرفشویی بوش، می‌توان به برنامه‌های شستشوی متعدد آن اشاره داشت. برنامه‌های زیاد و متعدد از مهمترین مزایای ماشین ظرفشویی بوش است که هر خانم خانه داری را خوشحال می‌کند. متناسب با کاربرد مدنظرتان می‌توانید از این برنامه‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال از جذاب‌ترین آنها می‌توان به شستشوی میوه و گردگیری ظروف اشاره کرد! 

http://file.tesmino.ir/reportage/35463509/image_32aeb2f6e21f797f257415ffb5898bb47b843e3d.jpg


اقدامات "پیش از شستشو" را فراموش کنید 

معمولا افراد پیش از آنکه بخواهند ظروف را در ماشین ظرفشویی قرار دهند، آن‌ها را تمیز می‌کنند و ذرات مواد غذایی را از آن جدا می‌کنند. برند بوش این اقدامات پیش از شستشو را اتلاف آب، وقت و انرژی معرفی می‌کند و در بین مزایای ماشین ظرفشویی بوش آن را عنوان می‌کند. 
تنها کاری که لازم است در استفاده از ماشین ظرفشویی بوش انجام دهید، تمیز کردن فیلتر تخلیه است. برای این کار حتی نیاز به مراجعه نمایندگی تعمیرات بوش نمی‌باشد و به راحتی در خانه خودتان می‌توانید انجام دهید. به ساز و کار ماشین ظرفشویی تان اعتماد کنید!


ظرف‌ها را تمیزتر از روز اول تحویل بگیرید

قدرت بالای موتور ماشین ظرفشویی‌های بوش، آن را با هر برند دیگری متمایز می‌کند. بی شک از دیدن نظافت ظرف‌هایتان پس از انجام شستشو متعجب خواهید شد و روی قدرت موتور این دستگاه حساب خواهید کرد. 


مدل‌های بالا، تنوع خرید را برایتان فراهم می‌کنند 

خوشبختانه بیش از صد سال سابقه بوش، در تولید ماشین‌های ظرفشویی، تنوع زیادی در مدل‌هایش ایجاد کرده‌است. به عنوان دو نوع کلی از این محصول بوش، می‌توان به انواع رومیزی و ایستاده آن اشاره کرد. هر دسته دارای انواع مدل‌های مختلف می‌باشد که دست شما را برای خرید متناسب با نیازهایتان بسیار بازمی‌گذارد. 
 


پیش از خرید ماشین ظرفشویی بوش، این موارد را باید بدانید!

مطمئنا ماشین ظرفشویی بوش هم مانند هر وسیله دیگری، دارای مزیت خالص نیست و ایرادهای خودش را هم دارا می‌باشد. از جمله این ایرادها می‌توان به این موضوع اشاره کرد که اگر اقدام به جرم‌گیری دستگاه نکنید، موتور دستگاه دچار مشکل خواهد شد و آن را با ارورهایی نشان می‌دهد. از جمله مهمترین این ارورها، E09 است. 

از دیگر معایب ماشین ظرفشویی بوش می‌توان به قیمت بالای قطعات آن اشاره داشت. همچنین برخی از قطعات ظاهری آن، کمی نایاب است! این معایب در صورتی گریبان گیر شما خواهد شد که نگهداری درستی از محصولتان نداشته باشید. 

تمیز کردن فیلتر در ماشین ظرفشویی بوش بسیار اهمیت دارد. این اقدام بدون نیاز به هر گونه تعمیر لوازم خانگی بوش می‌باشد و به سادگی در خانه قابل انجام است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1406466