«لیلی»، بهترین رمان عاشقانه سال را انتخاب می‌کند

نویسندگان رمان‌های عاشقانه، می‌توانند یکی از آثار منتشر شده خود در سال ۹۸ را برای حضور در رقابت جایزه «لیلی»، به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند. این جایزه، برندگان خود را در سه بخش نوقلم (بهترین رمان نویسندگان کار اولی)، بهترین رمان عاشقانه (مخصوص نویسندگان حرفه‌ای و صاحب چند اثر) و نگاه مخاطب، انتخاب و معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبیرخانه جایزه «لیلی» که توسط انجمن نویسندگان عامه‌پسند برگزار می‌شود، برای انتخاب بهترین رمان عاشقانه سال فراخوان داد.

طبق اعلام دبیرخانه این جایزه، در سال ۹۹، رمان‌های ژانر عاشقانه که در سال گذشته منتشر شده‌اند، مورد داوری قرار خواهد گرفت. بر این اساس، همه نویسندگانی که رمانی در ژانر عاشقانه (جوانان یا خانوادگی) در سال ۹۸ منتشر کرده باشند، می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند اما هر نویسنده  فقط می‌تواند با یک رمان در جایزه شرکت کند.

کسانی که شرایط لازم برای شرکت در جایزه را دارند، تا ۳۱ تیر امسال می‌توانند دو نسخه از آثار خود را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

آثار رسیده به دبیرخانه در دو مرحله داوری خواهند شد؛ در مرحله اول ده اثر به دور دوم راه پیدا می‌کنند و در نهایت، رقابت بین ده اثر نهایی برگزار می‌شود.

نتایج مسابقه در سه بخش جایزه نوقلم (بهترین رمان نویسندگان کار اولی)، جایزه بهترین رمان عاشقانه سال (مخصوص نویسندگان حرفه‌ای و صاحب چند اثر) و جایزه نگاه مخاطب (رمانی به انتخاب مخاطبان) اعلام خواهد شد. دو رمان اول یعنی نوقلم و حرفه‌ای با رای داوران و جایزه نگاه مخاطب با رای مخاطبان انتخاب می‌شوند.

از برگزیدگان طی مراسمی که در بهمن‌ سال جاری برگزار می‌شود، تقدیر به عمل خواهد آمد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1406530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =