با عرضه کنندگان قلیان برخورد قضائی می‌شود

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: دستگاه قضائی با هر آنچه سلامت جسم و روان جامعه را به خطر اندازد برخورد جدی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی فولیان، سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: مصرف قلیان در سایه عدم نظارت دستگاههای متولی افزایش چشمگیری داشته که تبعات زیان بار آن متوجه سلامت عمومی جامعه، خصوصاً در شرایط کنونی کشور موجب شیوع ویروس کرونا می شود، بنابراین با توجه به اهمیت موضوع و به استناد مفاد قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات ،استعمال و عرضه دخانیات در اماکن عمومی ممنوع بوده و متضمن تعقیب و تعیین مجازات است.
او در ادامه افزود: با توجه به ممنوعیت قانونی مصرف قلیان در برخی اماکن عمومی مانند سفره خانه های سنتی در راستای پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه برخورد با صاحبان واحد های صنفی متخلّف از جمله قهوه خانه ها و واحدهایی که  مبادرت به عرضه آلات و ادوات قلیان می نماید الزامی است.
سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در پایان از برخورد جدی قضائی با متخلفین در این حوزه خبر داد و افزود: قطعا دستگاه قضائی با هر آنچه سلامت جسم و روان جامعه را به خطر اندازد برخورد جدی می کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1406889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =