۱ نفر
۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
میزبانی گرم بهارستانی‌ها از میهمان !

دکتر ظریف در بهارستان ، نه تنها کاردانی و تخصص و سیاستمداری خود را با زبان بی زبانی، در میان هیاهوی مشتی .... به نام نمایندگان مجلس و شاید نه مردم ، اثبات نمود، بلکه ادب و متانت و شخصیت خود را نشان داد.

چنین پیش بینی می کنم که دکتر ظریف رییس جمهور آینده ایران است و دست های مرموز قصد تخریب او را دارند ، لیکن وی جایگاهی ویژه، جدای از دولت و با تایید رهبر معظًم انقلاب در دل وقلب مردم دارد.
ملت آگاه است که او با رایزنی هایش با سردار رزمنده، شهید سلیمانی  و پیش از آن با رهبر معظم انقلاب ، پله به پله مذاکرات را پیش برد و متاسفانه گزارش های غلط گونه ای که در فضای مجلس منتشر شده است، نگذاشت که  مجلسیان سخن مهمان خود را گوش فرا دهند!
آیا رسم مهمانداری چنین است؟
چرا نگذاشتید ظریف سخنان خود را عنوان کند و پیش از شما ، ملت سخنان او را بشنود و قضاوت کند؟ آیا ملت به شما اجازه داده بود که پیش از سخنان مهمان ، او را دروغگو خطاب کنید؟ برای این  چند نماینده هوچیگر بسیار متاسفم که بی تردید از این پس  موکل مردم نیستند.

دیروز فضای مجلس، ما را در برابر جهانیان شرمنده ساخت. ما همه مسافران یک کشتی هستیم. بیم از آن ندارید که این کشتی قدرتمند را در برابر موج های سهمگین و زهر آلود اندیشه های گمراه خود قرار دهید وکشتی را متزلزل کنید؟ تردید ندارم که این کشتی ، غرق شدنی نیست لیکن نیاز به مدیریت دقیق در بخش های گوناگون دارد.

با این رفتارهای حتی بخشی از ملت که دل به این مجلس بسته بودند ، دچار یأس و نا امیدی شدند. ریاست بهارستان ، دیروز جای خالی دکتر لاریجانی را در اذهان ملت یاد آور شد. البته این تجربه نخست او از میزبانی از یک مهمان تلاشگر در حوزه سیاست خارجی بود که امید آن دارم به زودی آن را جبران کند. البته دلگرمی من این است که ملت عزیز ، خود هشیار و بیدار بوده و جایگاه دکتر ظریف در دل ها مستحکم تر خواهد ماند.

* عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران

* منتشر شده در کانال تلگرام نویسنده . ۱۶ تیر ۱۳۹۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1407394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =