غرضی به رفیقدوست: چرا برای ۴ شهید محراب محافظ نگذاشتید؟ /دنبال چه چیزی هستید؟

اعتماد آنلاین نوشت: محمد غرضی گفت: در دوران رفیق‌دوست ۴ نفر در محراب به شهادت رسیدند،‌ چرا برای آن ۴ شهید بزرگوار محافظ نگذاشتید و از جان‌شان نگهداری نکردید.

«بعد از شهادت سپهبد قرنی، با محمد غرضی دعوا کردم. چون او با گذاشتن محافظ برای شخصیت‌ها مخالفت می‌کرد» این سخنان محسن رفیق‌دوست در چند روز گذشته بازتاب زیادی در رسانه ها داشت. حرف هایی که با واکنش محمد غرضی روبه رو شد و او در مصاحبه با یکی از روزنامه ها از رفیق دوست انتقاد کرد. البته این پایان ماجرا نبود و رفیق‌دوست با یادداشتی مجددا غرضی و حافظه او را به چالش کشید و نوشت: «دعا می‌کنم حافظه غرضی بیدار شود.»

در ادامه این بحث کلامی، امروز محمد غرضی در گفتگویی دیگر با اشاره به این موضوع گفت: اینکه من با گماردن محافظ برای شخصیت‌ها مخالفت می‌کردم، حرفی است که آقای رفیق‌دوست چندین سال قبل هم ادعا کرده بود. ایشان کلا هر چند وقت یکبار دنبال اینگونه مسایل می‌روند و نمی‌دانم منظورشان چیست و دنبال چی چیزی است که از قول ایشان مطالبی اینچنینی بیان می‌شود.

او در ادامه سخنانش گفت: جالب است بدانید، وقتی که من در سپاه مسئولیت داشتم،‌ آقای رفیق‌دوست اصلا آنجا کاری نداشت. در واقع ایشان زمانی وارد سپاه شد که من از آنجا رفته بودم. به همین دلیل ادعای ایشان درباره اینکه بعد از شهادت سپهبد قرنی با من وارد مجادله شده است، از اساس کذب است. من بعد از اینکه آقای منصوری فرمانده سپاه شد، از آنجا جدا شدم و آقای رفیق‌دوست هم در زمان منصوری در سپاه سمت به عهده گرفت.

وی توضیح داد: زمانی که من در سپاه بودم، کشور در جوی انقلابی بود و بعد از شروع ترورها، برای عزیزان محافظ گذاشته شد تا آنها در امان بمانند. یعنی شرایط به گونه‌ای بود که خطر را همیشه احساس می‌کردیم و به همین دلیل عقل حکم می‌کرد، از افراد شاخص و تاثیرگذار نظام مراقبت کنیم.

محمد غرضی در پایان سخنانش گفت: برای اینکه این بحث برای افکار عمومی روشن شود، بهتر است به آقای رفیق‌دوست بگویید و این سئوال را بپرسید، در دوران رفیق‌دوست ۴ نفر در محراب به شهادت رسیدند،‌ چرا برای آن ۴ شهید بزرگوار محافظ نگذاشتید و از جان‌شان نگهداری نکردید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1407516

برچسب‌ها