آقایان نماینده مراقب پول‌های بادآورده باشید/مردم ایران اشتغال می خواهند و رفاه /پاسخ کاربران خبرآنلاین به یک سوال متفاوت

خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده بود« اگر شما نماینده مجلس بودید، مهم ترین اولویت کاری‌تان در پارلمان چه بود؟»

خبرگزاری خبرآنلاین، در آغاز حرکت قطار مجلس یازدهم از کاربران محترم خود خواسته بود به این سوال پاسخ دهند که «اگر نماینده مجلس بودند، مهم ترین اولویت کاری‌شان در پارلمان چه بود؟»

با پول های باد آورده به کانادا می‌رفتم

اکثر کاربران خبرآنلاین، در کنایه به وکیل‌المه‌های مجلس یازدهم، از عملکرد آنان و طرح های عجیب و غریبی که در این یک ماه نمایندگی شان دادهند، انتقاد کردند. مثلا کاربری که نامش را منتشر نکرده است، برای خبرآنلاین نوشت:« نماز اول وقت. ختم روزانه کل قران. بیانیه دادن روزانه علیه دنیا. شعار دادن علیه این و اون. بعد شم استراحت به خاطر خستگی از این همه کار.» یا دیگری نوشت:« تشکیل فراکسیون سیر و عدس.» ارسلان هم در پاسخ به او نوشت:« پس باقالی چی؟؟؟؟؟»

فرد دیگری به نام اهوازی نوشت:« از آنجایی که مجلس نقشی در سیاست های کشور ندارد به فکر پر کردن جیب خودم میشدم و گاهی هم شعارهای تند میدادم تا در حاشیه امنیت قرار بگیرم و پس از اتمام نمایندگی هم با پول های باد آورده به کانادا می‌رفتم.»

علی هم اولویت‌های کاری‌اش در مجلس را اینطور بیان کرد:« کسی نفهمه خط سیاسیم چیست تا انتخابات به انتخابات رنگ عوض کنم. بعد هم ببینم پول کجاست همون وری برم. اولویت دیگرم هم این میبود که کلا نه کتاب بخونم نه بر دانشم بیافزایم که خدایی نکرده تحولی در من ایجاد نشود.»

مردم از دعوای بین دولت و مجلس خسته شدند

حملات نمایندگان به محمد جواد ظریف در جلسه علنی روز یکشنبه با واکنش های منفی از سوی برخی کاربران خبرآنلاین همراه شد. به طور مثال کاربری به نام مهدی نوشت:« با سلام به تمام دوستان با برخورد امروز نمایندگان با وزیر خارجه اول ادب و صبوری و احترام به میهمان دوم مطالعه و درک روابط بین الملل سوم کمک به دولت جهت کم کردن فشار اقتصادی که به مردم وارد میشه.»

مجید هم با بیان آنکه مردم از دعوای بین دولت و مجلس خسته شدند؛ نوشت:« من بخاطر اینکه این دعوا و جنگ بین دولت و مجلس ختم بخیر شود. بین دولت و مجلس دوئل می‌گذاشتم. دیگه والله مردم از این همه درگیری بی نتیجه خسته شدن. بالاخر تو دویل یکی برنده میشه مردم از دست یه مشکل خلاص می‌شوند.» 

مردم ایران رفاه می خواهند، اشتغال، مسکن و ...

برخی از کاربران خبرآنلاین از حل مشکلات معیشتی و مسکن نوشتند. کاربری نوشت:« اولین اولویت من تشکیل یک اتاق فکر قوی از کارشناسان اقتصادی و اجتماعی طیف های مختلف برای یافتن راهکارهای مناسب برای خروج از این شرایط حساس کنونی می بود.» 

فردی به نام پناهی نیز نوشت:« اولویت امروز ایران رفاه، اشتغال، مسکن خودرو دارو و پزشکی است. مردم کار به هیچ گروهی ندارند مردم ایران زنده اند زندگی می خواهند. حضرت امام (ره) نیز نظرش به مستضعفان بود.»

فرد دیگری نیز نوشت:« سعی می کردم قانونی مصوب بشه که بر اساس اون، احدی حق ورود به حوزۀ مسکن و دلالی و بالابردن قیمت ها در این حوزه که جزو سه نیاز اساسی انسان هست رو نداشته باشه..» کاربری هم نوشت:« سروسامان دادن به اوضاع اقتصادی مملکت و معیشت مردم. برخورد و مدیریت با گرانی.»

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1407719

برچسب‌ها