۲ نفر
۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
جزئیات فصل جدید «عصر جدید» اعلام شد

تسنیم نوشت: احسان علیخانی در گفت‌وگوی زنده در فضای مجازی توضیحاتی درباره ضبط فصل دوم برنامه تلویزیونی "عصر جدید" داد که با رعایت تمام پروتکل‌ها و ماسک اجباری تماشاگران، ضبط ادامه دارد.

احسان علیخانی در این گفت‌وگوی زنده در فضای مجازی اعلام کرده که پخش مرحله دوم برنامه تلویزیونی "عصر جدید" از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود. در این مرحله هر شب هم دو نفر با رأی مردمی به نیمه‌نهایی راه می‌یابند که یک نفر را مردم انتخاب می‌کنند. در نهایت ۱۰ نفر توسط مردم و پنج نفر توسط داوران انتخاب می‌شوند.

او در این گفت‌وگو به ماسک اجباری برای تماشاگران "عصر جدید" اشاره کرده و گفته است: ضبط مرحله دوم "عصر جدید" از هفته پیش آغاز شده و امروز چهارشنبه ۱۸ تیرماه قرار است قسمت‌های سوم و چهارم ضبط شود که با توجه به پروتکل‌های جدید سخت‌گیری‌ها در ضبط برنامه افزایش پیدا می‌کند از جمله اینکه ماسک اجباری شده است. همچنین فاصله اجتماعی بیشتر شده و با اینکه استودیو فصل دوم "عصر جدید" ظرفیت حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفری دارد با این حال از امروز حدود ۱۵۰ شرکت‌کننده به استودیو وارد می‌شوند.

علیخانی به ماسکی برای داوران برنامه و تست کرونای شرکت‌کنندگان هم اشاره کرد و افزود: در این برنامه برای داوران هم نوعی ماسک تدارک دیده شده که در هنگام نزدیک شدن به شرکت‌کننده و دیگران استفاده خواهد شد. در هر قسمت از ضبط برنامه "عصر جدید" از همه شرکت‌کننده‌ها تست کرونا گرفته می‌شود. عوامل این برنامه با یکی از آزمایشگاه‌ها قرارداد بسته‌اند و برای این منظور اتاقی در لوکیشن این برنامه تدارک دیده شده است که تست کرونا گرفته می‌شود و در کمتر از هشت ساعت جواب تست‌ها به دست عوامل می‌رسد.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1407981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =