حیدری: از نظر استقلالی‌ها وزیر ورزش به کرونا دستور داده تا سمت پرسپولیسی‌ها نرود

خبرورزشی نوشت: بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: دوستان استقلالی، یاد بگیرند مثل پرسپولیس حرف‌شان را در زمین بزنند نه فضای مجازی.

در آستانه دیدار حساس پرسپولیس و ماشین‌سازی سراغ سپهر حیدری، کاپیتان و مدافع سابق پرسپولیسی‌ها رفتیم. سپهر حرف‌های جالبی درخصوص مثبت شدن تست کرونای چند تن از بازیکنان استقلال داشت.

بازی مقابل ماشین‌سازی را چطور می‌بینید؟
به نظرم دیدار بسیار مهمی برای پرسپولیس است و برد مقابل ماشین‌سازی می‌تواند سند پوکر قهرمانی پرسپولیس را امضا کند. البته با توجه به شرایط فعلی و اختلاف امتیاز به وجود آمده همین حالا هم پرسپولیس قهرمان است و تیم‌های دیگر می‌دانند که توانایی رسیدن به پرسپولیس را ندارند، ولی می‌خواهند کاری کنند این جام قهرمانی به دل هواداران و بازیکنان پرسپولیس ننشیند، ولی من از طرف آن‌ها می‌گویم خیال‌تان راحت، هر کاری هم بکنید این قهرمانی خیلی به دل ما پرسپولیسی‌ها می‌نشیند.

خیلی‌ها معتقدند در این مقطع بازی مقابل تیم‌های ته جدول سخت‌تر خواهد بود.
بله، من هم این موضوع را قبول دارم، چون این تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و همه توان‌شان را می‌گذارند تا امتیاز بگیرند. مثلاً پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر ممکن بود با توجه به ۱۰ نفره شدن غافلگیر شود، ولی تعویض هوشمندانه یحیی در نیمه دوم و تجربه بازیکنان باعث شد ۳ امتیاز حساس این دیدار به حساب پرسپولیس واریز شود.

خیلی‌ها قبل از آغاز دوباره لیگ برتر می‌گفتند نمی‌گذارند پرسپولیس به راحتی قهرمان شود، ولی آن‌طور که مشخص است پرسپولیس از هر زمان دیگری به جام نزدیک‌تر است.
خب حرف و حدیث که در این مدت زیاد بود. به نظرم بعضی‌ها استاد مصاحبه کردن هستند تا عمل. ولی دوستان باید یاد بگیرند مثل پرسپولیس حرف‌شان را در زمین بزنند وگرنه در فضای مجازی یا رسانه‌ها صحبت کردن که خیلی راحت است. آن‌ها باید بدانند جام را به مصاحبه نمی‌دهند و باید در زمین فوتبال امتیاز بگیری تا قهرمان شوی.

در مورد مثبت شدن تست کرونای عده زیادی از استقلالی‌ها چه نظری داری؟
اول از همه برای‌شان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم آن‌هایی که کرونا گرفتند، هرچه زودتر خوب شوند، ولی نکته‌ای که وجود دارد این است که به نظرم یا آن‌ها پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند و یا نتیجه تست‌شان را اشتباه اعلام می‌کنند. مگر می‌شود تیمی مثل پرسپولیس خدا را شکر هیچ کرونایی نداشته باشد، ولی تیمی مثل استقلال به یک‌باره چندین مبتلا به کرونا داشته باشد؟ به نظرم اینکه می‌گویند در زمین فوتبال آن‌ها کرونا گرفتند درست نیست و این عزیزان در جایی دیگر و خارج از فوتبال مبتلا شدند. دوستان اگر به جای این همه مصاحبه در طول روز سعی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشتند، قطعاً این اتفاقات نمی‌افتاد و این تعداد زیاد از یک تیم کرونا نمی‌گرفتند. البته شاید از نظر استقلالی‌ها وزیر ورزش به ویروس کرونا دستور داده که سمت بازیکنان پرسپولیس نرود و آن‌ها را درگیر نکند، چون از دید این عده هر اتفاقی می‌افتد، تقصیر وزیر ورزش است و سلطانی‌فر باعث شده تیم‌شان نتیجه نگیرد.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت پرسپولیس: بعضی حرف‌ها از کرونا هم خطرناک‌تر است

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    36 5
    ایول داری داش سپهر
  • مهسا IT ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    0 0
    استاتید وارونه جلوه دادن واقعیتها، از اونطرف دستور داده استقلالیها به دل استانهای درگیر در کرونا برن، اونم با اون سبک از مدیریت بحران و کرونا! شماها از کی تا حالا عرضه مدیریت بحران و تنظیم و اجرای پروتکل رو پیدا کردید آخه!! و طبیعت همچنان عزم خویش را جزم کرده تا منطق رو از این (برخی) جماعت پرسپولیسی دور کنه. متاسفم!
  • بی نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    0 0
    واقعا مزه ریختن روی بیماری به این خطرناکی شخصیت یک ورزشکار را لو میده
  • ۴۴۴۴ IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    0 0
    درست گفتی دستور نداده . ولی همه امکانات را داده تا کرونا نگیرند.