مشکلات و مسائل شهرستان های البرز بررسی شد/دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم موجب احصا و حل مشکلات بطن جامعه می شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: فرمانداران و معاونان استانداری موظف به احصا مشکلات و مسائل بطن جامعه و اتخاذ تدابیر لازم برای حل آنها هستند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات اقتصادی و اجتماعی شهرستان های استان که روز جمعه برگزار شد، افزود: همواره در سفرهای شهرستانی با حضور در جمع مردم به دنبال احصا مشکلات و مسائل بطن جامعه هستم.

وی ادامه داد: باید فرمانداران و معاونان استانداری نیز دیدارهای چهره به چهره با مردم در نقاط مختلف استان را در دستور کار قرار دهند.

شهبازی گفت: نظارت و بررسی وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم باید به جد مورد توجه قرار گیرد و موضوعات مربوطه در نشست های تخصصی طرح شود تا تدابیر لازم برای حل آنها اتخاذ شود.

وی افزود: در شرایط فعلی که شیوع بیماری عالمگیر کرونا همگان را تحت تاثیر قرار داده باید بیش از پیش درصدد حل مشکلات معیشتی مردم و نظارت بر بازار باشیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی استان فعال و پویا هستند، ادامه داد: واحدهای تولیدی مستقر در البرز علاوه بر تامین نیازهای البرز به سایر استان ها نیز خدمات ارائه می دهند.

وی گفت: باید روند تولید و عرضه بویژه در کالاهای ضروری مردم را مورد توجه خاص قرار دهیم.

شهبازی افزود: تامین سلامت و امنیت و کسب رضایتمندی مردم ماموریت های اصلی ما بعنوان کارگزاران نظام است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =