دایی: تا وقتی آقازاده‌ها تصمیم‌گیرنده هستند بازگشت من به فوتبال ممکن نیست!

خبرورزشی نوشت: علی دایی اسطوره فوتبال ایران گفت: عادل فردوسی‌پور سپر رسانه‌ای کسی نبود. تا دیروز به‌به و چه‌چه عادل را می‌کردند ولی امروز به او اتهام می‌زنند.

هشتمین نمایشگاه مکمل‌های رژیمی و غذایی انتهای هفته در سالن همایش‌های هتل المپیک برگزار شد. نمایشگاهی که بیشتر مخاطبان آن از اهالی بدنسازی و پرورش اندام بودند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این محل حضور پیدا کردند. این نمایشگاه، اما در روز پایانی یک مهمان ویژه از جنس فوتبال داشت. علی دایی اسطوره فوتبال ایران با حضور در سالن همایش‌های هتل المپیک باعث شد روز پایانی نمایشگاه جلوه‌ای خاص پیدا کند.

حضور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
علی دایی برای اینکه در نمایشگاه مکمل‌های رژیمی حضور پیدا کند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد. او با ماسک در نمایشگاه حضور پیدا کرد و با رعایت فاصله اجتماعی برخورد گرمی هم با هوادارانش داشت.

رفاقت با پرورش اندامی‌ها
اما دلیل حضور آقای گل فوتبال جهان در نمایشگاهی که بیشتر مخاطبان آن از اهالی پرورش اندام بودند چه می‌توانست باشد؟ دوستی علی دایی با سعید یکتا از قهرمانان پرورش اندام و همچنین حسین رجبی مالک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید مکمل باعث شد او در نمایشگاه مکمل‌های رژیمی حضور پیدا کند و برای دیدن دوستانش به غرفه ستارگان نیک برود.

زمان ما مکمل‌ها این‌طور گسترده نبود
علی دایی که از حضور برندهای مختلف تولید مکمل استقبال کرده بود در صحبت‌هایش به دوران فوتبال خود اشاره کرد که بدون استفاده از مکمل‌های ورزشی تمرین می‌کردند: «زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم مکمل‌های ورزشی به گستردگی الان نبود و بدون اینکه مکملی مصرف کنیم تمرین می‌کردیم و به زمین مسابقه می‌رفتیم. مطمئناً الان شرایط فرق کرده و مکمل‌های ورزشی برای بازیکنان و ورزشکاران مورد نیاز است. ضمن اینکه ورزشکاران پرورش اندام و بادی بیلدرهای ایران همیشه مورد احترام من هستند.»

مردم خودشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند!
علی دایی که حین گفت‌وگو ماسک را از صورتش برداشته بود از مردم خواست در این شرایط کرونایی خودشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند: «طبیعتاً مردم در این اوضاع سخت برای رها شدن از کرونا یک‌سری وظایفی را باید انجام دهند. یک‌سری وظایف هم به عهده دولت‌هاست، اما چیزی که به نظر می‌رسد این است که مردم خودشان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و به فکر سلامتی خودشان و خانواده‌هایشان باشد. بهتر است مردم در این شرایط از رفتن به مهمانی‌ها و دورهمی‌ها خودداری کنند تا اوضاع ان‌شاءا... به حالت عادی برگردد.»

بعد از تعطیلی نود دیگر برنامه‌های ورزشی را نمی‌بینم
یکی از بحث‌هایی که در هفته‌های گذشته درباره عادل فردوسی‌پور مطرح شد این بود که به طور غیرمستقیم او را سپر رسانه‌ای فدراسیون تاج معرفی کردند. ادعایی که علی دایی آن را رد می‌کند: «چنین چیزی وجود ندارد و عادل سپر رسانه‌ای کسی نبود. تا دیروز به‌به و چه‌چه عادل را می‌کردند ولی امروز به او اتهام می‌زنند. بعد از تعطیلی برنامه نود دیگر برنامه‌های ورزشی را نگاه نمی‌کنم، چون صحبت‌های از پیش تعیین شده را انجام می‌دهند. نود بهترین برنامه ورزشی بعد از انقلاب بود. الان که عادل نمی‌تواند صحبت کند وظیفه ماست که از او حمایت کنیم.»

فوتبالی نگاه نمی‌کنم که بگویم بازی‌ها برگزار شود یا لغو!
وقتی از آقای گل فوتبال جهان پرسیدیم نظرش درباره حواشی این روزهای لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا چیست؟ این‌طور واکنش نشان داد: «در حال حاضر فوتبالی نگاه نمی‌کنم که بگویم بازی‌ها برگزار شود یا لغو! مطمئناً چیزی که جدا از فوتبال و ورزش در اولویت است سلامت بازیکنان و ورزشکاران است نه برگزاری مسابقات.»

امیدوارم از این بیشتر از فوتبال دورتر شوم
شهریار فوتبال ایران بعد از جدایی کارلوس کی‌روش تا یک‌قدمی نیمکت تیم ملی هم رفت، اما به دلایلی عجیب نامش از گزینه‌های سرمربیگری ایران کنار رفت. این در حالی است که چندی پیش علی پروین از بیرون ماندن چهرهایی همچون دایی، کریمی، دادکان و... در فوتبال ایران گلایه کرده بود. دایی درباره دوری اش از فوتبال ایران گفت: «امیدوارم از اینی هم که هست از فوتبال ایران دورتر شوم. باید خیلی وقت پیش از فوتبال دور می‌شدم. آرامشی که الان دارم را دوست دارم و با چیزی عوض نمی‌کنم.»

برخورد گرم دایی با رسانه‌های پرورش اندام
علی دایی در شرایطی به صحبت با رسانه‌های مستقل پرورش اندام پرداخت که این روزها خیلی با رسانه‌ها صحبت نمی‌کند. برخورد گرم او با رسانه‌های خبرفیت و تجربه ورزش و ارتباط صمیمانه با هوادارانش در نمایشگاه یک‌بار دیگر چهره مردمی علی دایی را به همگان نشان داد. دایی در پایان با امضای یادگاری بر تابلوی نمایشگاه مکمل‌های رژیمی با طرفدارانش عکس یادگاری انداخت و سالن را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: ترابیان: در قرارداد ویلموتس جملاتی هست که به نفع اوست

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    72 6
    یاشاسین دایی
    • وو IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      3 8
      همون یه بار مربی تیم ملی شدی تو آزادی 2 تا از سعودی خوردیم و از جام جهانی حذف شدیم بسه! هنرت فقط گل زدن به مالدیو و گوام و جیبوتی بود ! البته حرفت در مورد آقازاده ها که درسته و همم میدونن
  • محمد IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    79 8
    درود به شرف علی دایی که واقعیت را گفت . پشت پرده فوتبال ایران پسر سلطانی فر است
  • دادکان NL ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    69 6
    دایی مرد با شرف وملی
  • رضا IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    69 5
    علی دایی باعث افتخار مردم ایران و خار چشم فرصت طلبان ورزش است.
  • ناشناس IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    11 67
    این قدرمغرور نباش قهرمانان ابدی شهداهستندجانشان فدا کردنددرودبرهمه شهدا وسردارسلیمانی
  • بازنشسته KR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    11 70
    الآن که بازیش نمیدن این حرفهارامیزنه دایی دنبال منافع شخصی خودشه مردم براش اهمیتی نداره
  • RO ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    15 40
    از قبال درآمد فوتبال به تجارت مشغول باشید هم برای فوتبال بهتر است و هم برای خودتان و هم برای هواداران فوتبال!
  • حسین IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    25 2
    دم آقای دای گرم وقتی میگن شهریار حقشه اما میثاقی چیزی ازخودش ندارد هرچی بهش بگن همونوتکرارمیکنه میثاقی بنده خدا نه کاریزما ونه بیان شیوا ونه صداقتی درگفتارداره حتی موقع گفتوگو طرف مقابل وقتی صحبت میکند اوفقط تمرکز روی حرفهای داخل گوشش داره ودرضمن سعی میکنه باحرکات دست وپا وبخصوص چشم وابرو استرس وغیرواقعی خودراکتمان کنه وای من اگربجای ایشان باشم دیگه کنارمیروم زیراداره خودشوروز به روزمنفورتر مردم میکنه بابا عادل خان یه چیز دیگه ای هست تونمیتونی جای اونوبگیری
  • RO ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    7 3
    ورزش و فوتبال جای ایجاد حس آرامش ، تفریح ، شادی ، هیجان مثبت و اخلاق مداری است. ورزش و فوتبال به انسان های خوش اخلاق و آرام و نیکو صفت و بی حاشیه نیازمند است تا آدمهای پرخاشگر و پرحاشیه ، از زمین و زمان ایرادگیر و هیاهوکن!
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    25 2
    همه چیز باهم قاطی نکنیم سلطان فوتبال ایران را خانه نشین کردند حیف اسطوره
  • DE ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    7 2
    نههههه نههه واقعا با این کار فوتبال دوستان رو از دیدن بازیهای سراسر تاکتیکی و هجومی محروم کردی. مربیای غیر از خودت که فقط بلدن به در و دیوار و چمن و داور گیر بدن
  • مجتبی IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    6 15
    همون بهتر بیرون باشی آخه مگه مربی هستی یا کسی دنبالت اومده فقط غر میزنه میلیارد هم پول داری همون بهتر پول بدن به مربی که چیزی یاد بده تو جز غر زدن مگه کاری کردی
  • آسو IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    38 3
    زنده باشی شهریار،کرمانشاه تا ابد سپاسگزار توست،کسانی که میگن دایی فکر خودشه کمکهای این مرد رو در زلزله کرمانشاه و ورزقان فراموش کردن،برای کمک به مردم تا پای بازداشت و زندان رفت،به هیچ کی باج نداد و از رو هیچ کی رد نشد فقط خودش و عرضه خودش،
  • م.ایرانی US ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    6 1
    گل گفتی علی دایی گل
  • حجت IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    10 1
    واقعا حیف عادل واقعا دمت گرم‌ دایی عجب حرفی زدی که از وقتی برنامه نود تعطیل شد دیگه برنامه ورزشی نگاه نمیکنم
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    4 1
    دایی حمایتت میکنیم
  • محمد IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 0
    فدایی داری دایی.... تا دایی رو داریم از معرفت کم نداریم