شاتل ‌موبایل امکان عرضه سیم‌کارت با برند اختصاصی را ممکن کرد

برای نخستین بار در ایران، شاتل موبایل با استفاده از زیرساخت فنی نوآورانه خود، سیم‌کارت‌ هوشمند با برند اختصاصی به سازمان‌ها، شرکت‌ها، باشگاه‌ها و صاحبان برند ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پوشش سراسری ۳G و ۴G و آنتن‌دهی هوشمند، در قالب قراردادهای B۲B و B۲B۲C با سازمان‌ها، شرکت‌ها، صاحبان برند، کانون‌های هواداری و باشگاه‌های ورزشی، به آن‌ها امکان می‌دهد تا بدون نیاز به زیرساخت‌ها و پروانه‌های لازم، سیم‌کارت هوشمند و شبکه موبایل اختصاصی با برند خود را داشته باشند.

سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با استفاده از یک زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه‌ترین شبکه در هر منطقه، بهترین پوشش شبکه‌های ۳Gو۴G/LTE را به طور خودکار و کاملا هوشمند انتخاب می‌کند.

بر اساس این گزارش، شاتل موبایل بنا به درخواست متقاضیان، خدمات مخابراتی اختصاصی برای برند یا سازمان موردنظر ارائه داده تا با توجه به نیازهای خود بتوانند سیم‌کارت با نام تجاری خود را در اختیار کاربران، کارکنان، مشتریان و یا هواداران خود قرار دهند. از جمله این امکانات می‌توان به سیم‌کارت با برند اختصاصی، تبدیل نام شبکه به نام برند بدون نیاز به زیرساخت فنی و شبکه، ایجاد بسته‌های دلخواه، اپلیکیشن و پنل‌های اختصاصی مدیریت حساب سیم‌کارت، تخصیص رنج شماره اختصاصی، امکان ایجاد کد USSD  اختصاصی با خدمات سفارشی سازی شده، ابزار احراز هویت سازمانی، دسترسی به شبکه امن، بسته های اینترنت و اینترانت سازمانی و هواداری، کانال ارتباطی موثر و متمایز با کاربران و مشتریان و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.

شاتل ‌موبایل

علاوه بر امکان درآمدزایی بلندمدت از طریق مشارکت در فروش و حفظ مشتریان، پشتیبانی فنی و پاسخگویی به مشترکین این سیم‌کارت‌ها نیز بر عهده شاتل موبایل بوده و سازمان‌ها از این بابت نگرانی نخواهند داشت.

متقاضیان برای آشنایی بیشتر با راهکارهای سازمانی عمومی و اختصاصیاین اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری ۳G و ۴G، می‌توانند با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند و یا با نشانی پست الکترونیک b۲b@shatel.ir مکاتبه کنند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408875

برچسب‌ها