لزوم برخورد قاطعانه با افرادی که سلامت جامعه را به خطر بیاندازند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت: افرادی که با بی‌توجهی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی منجر به شیوع ویروس کرونا شده و سلامت شهرستان را تهدید کنند با برخورد جدی قضایی روبرو خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ سیدمحمدابراهیم اقبالی زارچ بیان داشت: مقابله اساسی با ویروس کرونا و پیشگیری کامل از شیوع آن نیازمند تغییر در رفتارها و اعمال افراد است و یکی از مهم‌ترین اقدامات پرهیز از حضور در تجمعات و محافل عمومی است.
این مقام قضایی با اعلام ممنوعیت برپایی تجمعات مردمی که سلامت عمومی مردم را در محرز تهدیدقرار دهند، اظهار داشت: با کسانی که با برگزاری مراسم موجب تشکیل تجمعات مردم را فراهم نمایند برخورد قانونی شده و بدون هیچ اغماضی با بانیان مراسم به جهت تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق نقض پروتکل و قواعد بهداشتی در راستای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونای استان و شهرستان نخواهد شد.
وی با تأکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تصریح کرد: دادستانی در راستای احیای حقوق عامه و دفاع از امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی مردم، عدم رعایت مصوبات و تشکیل اجتماعات را ناقض حقوق عامه مردم در حوزه سلامت می داند.
دادستان اشکذر افزود:  با همراهی و اهتمام هرچه بیشتر مردم در عدم تشکیل و عدم شرکت در اجتماعات و مراسمات، در مقابله با کرونا می توان امیدوار بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =