شناسایی تعداد  ۵۲۸مورد ابتلا به کرونا در گچساران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد ۵۲۸ مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مثبت اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از گچساران، آرین غلامیان در نشست شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون تعداد دو هزار و ۸۳۳نمونه از بیماران مبتلا و مشکوک به ویروس دریافت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون جواب تعداد دوهزار و ۳۰۹نمونه از آزمایشگاه مرجع به شهرستان ارسال شده است، افزود: در حال حاضر در انتظار جواب ۵۲۸نمونه از افراد مبتلا و مشکوک به این ویروس هستیم.
 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا  تاکنون تعداد ۵۲۸ مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مثبت  اعلام شده است، ابراز کرد: از مجموع این تعداد ۲۹۶نفر مرد و تعداد ۲۳۲نفر خانم  در سطح شهرستان به این ویروس مبتلا شده اند.

وی  عنوان کرد: از مجموع  ۵۲۸ نفر مبتلا به ویروس کرونا تعداد ۴۴نفر در مناطق  روستایی و مابقی در سطح شهر شناسایی شده‌اند.

غلامیان در ادامه ابراز کرد:هم اکنون ۳۰ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستانهای گچساران بستری هستند که از این تعداد۱۳بیمار قطعی  مبتلا به ویروس در بیمارستان شهید رجایی و پنج نفر در بیمارستان نفت گچساران بستری هستند.
وی عنوان کرد: در حال حاضر ۲بیمار مبتلا در بخش ای.سی.یو بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.

غلامیان با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون سه مرحله غربالگری صورت گرفته است، افزود:در مرحله نخست تعداد ۱۰۸هزار و ۳۷نفر، در مرحله دوم ۹۱هزار و ۲۳۱نفر و در مرحله سوم ۶۵هزار ۲۳۱نفر غربالگری و ارزیابی شدند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان مرد:متاسفانه در ۲ روزگذشته چهار بیماری کرونایی که ۳بیمار ساکن گچساران و یک بیمار ساکن باشت فوت شدند.

وی در ادامه به بازرسی صنوف و اماکن پرداخت و گفت: در این مدت ۱۱۵واحد متخلف پلمب شده که از این تعداد ۱۲ باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی و تعطیلی اجباری پلمب شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1409017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =