۰ نفر
۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مولز: راجز استون مجرم می ماند

فارس نوشت: بازپرس ویژه سابق رسیدگی به پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بعد از یک سال سکوت، در اظهارنظری بر مجرم بودن دوست و مشاور سابق رئیس‌جمهور آمریکا علیرغم دریافت عفو از سوی وی، تاکید کرد.

«رابرت مولر»، بازپرس ویژه سابق رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا در یادداشتی برای روزنامه «واشنگتن پست» درباره دستور عفو «ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با استفاده از اختیاراتش در قانون اساسی برای مشاور و دوست قدیمی‌اش «راجر استون» که به دلیل ارتکاب جرائم مختلف از جمله دروغگویی به کنگره در پرونده تحقیقات تبانی انتخاباتی ادعایی میان روسیه و ترامپ به تحمل ۴۰ ماه حبس محکوم شده بود، اظهارنظر کرد.

مولر نوشت: احساس می‌کنم باید به ادعاهای گسترده در این خصوص که تحقیقات ما نامشروع و انگیزه‌هایمان نادرست بوده، پاسخ دهم و همچنین به ادعاهای خاص مبنی بر این که راجر استون قربانی دفتر ما بوده است. تحقیقات در خصوص روسیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. استون تحت تعقیب قرار گرفت و محکوم شد زیرا مرتکب جرایم فدرال شده بود.

وی تاکید کرد: او همچنان یک مجرم محکوم باقی می‌ماند و درستش هم همین است و تحقیقات در خصوص رفتار استون با بالاترین درجه صداقت انجام شد.

مولر گفت: ما هر تصمیمی در خصوص پرونده استون را، مانند سایر پرونده‌ها، تنها بر اساس حقایق و قانون و مطابق با قانون اتخاذ کردیم. ادعاهای خلاف این صحت ندارند.

312 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1409215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =