ثبت‌نام هزار و ۳۶۹قزوینی در طرح اقدام ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: برای طرح اقدام ملی مسکن در مجموع هزار و ۳۶۹نفر در استان ثبت‌نام کرده و ۶۴۸ نفر تایید و ۱۳۷احراز هویت شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ابراهیم مبارک قدم، مدیرکل راه و شهرسازی قزوین در جلسه شورای مسکن با اشاره به وضعیت پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن گفت: بوئین زهرا بیشترین مستاجر را داراست و در این شهرستان در مرحله اول ۱۶نفر و در مرحله دوم ۵۹۴ متقاضی موفق به ثبت نام شده و ۵۸۷نفر تایید نهایی شده‌اند.
او ادامه داد: هم اکنون هزار و ۳۶۹متقاضی از جمعیت مستاجری استان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند که درصورت فراهم شدن شرایط می‌توان به ۲۶هزار خانوار برسیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: در آبیک برای ۱۲۸واحد در قالب ۱۱بلوک تامین زمین شده و در ساخت واحدها تفاوت کیفیت و طراحی‌ها نسبت به سایر پروژه‌های پیشین مد نظر واقع شده است.
او بیان کرد: در شهرستان تاکستان نیز چهار هزار و ۱۷۰مترمربع زمین به شیوه مجتمع در قالب ۱۲بلوک و در بیدستان در مجموع ۱۱۲واحد درنظر گرفته شده است.
این مقام مسئول عنوان کرد: باتوجه به رشد ثبت‌نامی‌ها در بوئین زهرا لازم است سایت درنظرگرفته شده مورد تجدید نظر واقع شده و میزان آن افزایش یابد.
او بیان کرد: اقبالیه بیشترین میزان متقاضی را داراست و برای این شهر ۲۱۰واحد ثبت و پنج هزار متر مربع زمین به صورت تفکیکی درنظر گرفته شده و ۲۰۸واحد طراحی شده است.
مبارک قدم افزود: در شمال شرق محمود آباد چهار هزار متر مربع زمین درنظرگرفته شده است. الوند هم یکی از شهرهای پرمستاجر است و باید محل زمین آن که ۵۰۰متر فاصله داشت در داخل شهر تامین شود؛ همچنین در اسفرورین و خرمدشت نیز متقاضیانی وجود داشت.

او درباره مجموع ثبت‌نامی‌ها در طرح اقدام ملی مسکن استان اظهار کرد: در مجموع هزار و ۳۶۹نفر در استان ثبت‌نام کردند که ۶۴۸ نفر تایید و ۱۳۷احراز هویت شده‌ و ۳۳هزار مترمربع زمین درنظر گرفته شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: لازم است باتوجه به تورم موجود هزینه پرداخت شده توسط متقاضیان مورد تجدید نظر قرار گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین در پایان گفت: تفاهم نامه‌هایی برای تخفیفات لازم در شهرداری‌ها و نظام مهندسی مورد بررسی قرار گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1409725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =