ثبت‌نام  و برگزاری دو نوبت آزمون آزمایشی جامعِ سنجش

قابل توجه دبیرستان‌ها، مراکزآموزشی و دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش؛ ثبت‌نام دو نوبت آزمون آزمایشی جامعِ سنجش (جامع ۵ و جامع ۶) برای پایه‌های دوازدهم و فارغ‌التحصیلان پیش‌دانشگاهی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ آغاز شده است.

اطلاعات ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی www.sanjeshserv.ir قابل دسترسی است.

ثبت‌نام دو نوبت آزمون آزمایشی جامع سنجش (علاوه بر نوبت‌های قبلی) جهت آمادگی هرچه بهتر داوطلبان در آزمون سراسری ۱۳۹۹- ۱۳۹۸ بر روی پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjeshserv.ir  آغاز گردید. گفتنی است این آزمون‌ها برای دانش‌آموزان پایه‌ دوازدهم و همچنین فارغ‌التحصیلان پیش‌دانشگاهی برگزار می‌شود.

به اطلاع می‌رساند این شرکت برای داوطلبانی که در یکی از آزمون‌های جامع قبلی (جامع یک الی چهار) این شرکت ثبت نام نموده‌اند تخفیفاتی درنظر گرفته است. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی این شرکت به آدرس www.sanjeshserv.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات این آزمون­ها می‌توانید به پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی www.sanjeshserv.ir  و کانال تلگرامی به آدرس @sanjesheducationgroup مراجعه نمایید. ‌

مدیران و مشاوران محترم دبیرستان­ها و آموزشگاه­ها می­توانند برای اطلاع و برخورداری از تسهیلات و تخفیفات ویژه ثبت­نام­های گروهی با شماره تلفن­های ۳-۸۸۸۴۴۷۹۱ - ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

شماره تماس : ۴۲۹۶۶-۰۲۱

روابط عمومی

شرکت تعاونی خدمات آموزشی

کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1409749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =