کشف ۵۰کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و فارس

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۵۰کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیونت آمیکو و دستگیری ۳نفر در عملیات مشترک با پلیس استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین در این باره اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عوامل حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی قصد انتقال مقادیر زیادی از مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیونت آمیکو را از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی کشور را دارد.
سردار حاجیان بیان کرد: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اطلاع داده شد و با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات دو استان، خودروی حامل مواد مخدر در " شهرستان آباده " استان فارس شناسایی و توقیف شد.
او افزود: در بازرسی از خودرو مقدار ۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۳ نفر متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند خاطر نشان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس، برخورد قاطع با سوداگران مرگ در ایجاد امنیت اجتماعی است که در تحقق این امر نیروی انتظامی با قاطعیت تمام و مستمر با هرگونه اقدامات مخل نظم و امنیت عمومی برخورد و از هیچ اقدامی دریغ نمی کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =