۰ نفر
۱۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۰

آریا نوشت:

عروسک «پهلوان کچل» توسط زهرا صبری به موزه بزرگ عروسک تولوسا در اسپانیا اهدا شد. زهرا صبری درباره اجرای نمایش «زمین و چرخ» در کشور اسپانیا گفت: «افتتاحیه جشنواره تئاتر عروسکی T.O.T بارسلونا با اجرای نمایش «زمین و چرخ» با حضور 300 تماشاگر و مدیران و دبیران جشنواره انجام شد. در رسانه‌های مکتوب و تصویر کشور اسپانیا چهار اجرای نمایش «زمین و چرخ» بازتاب قابل توجه داشت.»

سرپرست گروه «یاس تمام» با اشاره به دعوت از نمایش «زمین و چرخ» برای اجرا در شهر تولوسا در کشور اسپانیا افزود: «بعد از اجرا در بارسلونا برای اجرا در تولوسا به این شهر سفر کردیم. در آنجا یک اجرا داشتیم که برای این اجرا از مدت‌ها پیش در سطح شهر تبلیغ و برنامه‌ریزی شده بود. مدعوین ما مدیریت مقتدرانه‌ای داشتند و این قابل توجه بود.»

صبری همچنین از اهدای عروسک «پهلوان کچل» به موزه عروسک شهر تولوسا خبر داد و گفت: «در این موزه از تمامی نقاط جهان عروسک‌های ملی و سنتی کشور‌ها خریداری یا به موزه اهدا شده‌ است. پیش از این آقای غریب‌پور عروسک «مبارک» را به این موزه اهدا کرده‌ بودند و من هم عروسک «پهلوان کچل» را به موزه عروسک تولوسا اهدا کردم.»

حضور و اجرا در جشنواره تئاتر عروسکی بارسلونا و شهر تولوسا در کشور اسپانیا پنجمین حضور نمایش «زمین و چرخ» در عرصه بین‌المللی بعد از اجرا در کشورهای فرانسه، آلمان، تونس و لبنان است. در این سفر رکسانا بهرام،‌ فاطمه عباسی و مونا سربندی در مقام بازیگر و زهره برات‌لو در مقام دستیار کارگردان حضور دارند.

54142

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =