با رنت خودرو به راحتی خودرو لوکس سوار شوید

بدون راننده خودرو اجاره کنید، ماشین های لوکس را با کرایه سوار شوید، با راننده تشریفاتی و شخصی تردد کنید، فقط کافیست به شرکت رنت خودرو مراجعه کنید و با راحت ترین شرایط بدون نیاز به سند و چک خودرو با راننده و بدون راننده کرایه کنید و از خدمات تشریفاتی و مشاوره رایگان همراه با استعلام قیمت استاندارد و دقیق با چندین سال سابقه کار بهره مند شوید.

هزینه اجاره ماشین مقرون به صرفه است یا خیر؟

وقتی بحث اجاره کردن خودرو در میان می باشد همه نگران هزینه های ان هستند. اما واقعا رنت خودرو هزینه بیهوده ای است؟

با رنت خودرو به راحتی خودرو لوکس سوار شوید

تصور کنید که شما تمیل دلرید با یک ماشین مدل بالا ۱۵۹ هزار دلاری مانند بنز در شهر رفت و امد کنید، مبلغ ان واقعا زیاد است هزینه نگهداری ان هم به مراتب بیشتر است. یک ضرب المثل در رانندگی وجود دارد که می گوید: اگه به کسی نزنی بهت میزنن، فکر کنید هزینه ناشی از خودرو همچون مالیات شهری، بیمه، تعمیرات، جریمه ها، نگهداری و …واقعا چقدر زیاد وسرسام اور است در صورتی که شما می توانید از خدمات رنت خودرو به جای خرید ان استفاده کنید که برای شما بسیار به صرفه تر و مقرون به صرفه است چرا که  با رنت خودرو مورد نظر و دلخواهتان دیگر سایر هزینه ها را نخواهید داشت و با کم ترین هزینه سوار ماشین رویاهایتان شوید.

کاربرد اجاره خودرو

خدمات شرکت اجاره خودرو شامل موارد زیر است:

بدون راننده خودرو بگیرید، ماشین های لوکس و زیبا سوار شوید، با راننده شخصی و تشریفاتی خود هرجا میخواهید بروید، و با شرایط اسان و راحت در محل خودرو تحویل بگیرید.

دلایل اجاره خودرو

دلایل استفاده کردن از کرایه خودرو در سرتا سر جهان متفاوت است اغلب دلایل عبارتند از: اجاره ماشین توسط عروس و داماد ها برای مراسم عروسی، اجاره ماشین برای فیلم برداری در مستند ها و فیلم ها و سریال ها، اجاره ماشین برای استقبال و پذیرایی از مهمان های مهم، اجاره ماشین برای صرفه جویی و کاهش هزینه ها، اجاره ماشین برای انجام سفرهای برون شهری و درون شهری که لازم به یک اتومبیل متفاوت دارید، اجاره ماشین برای انجام تمامی ترانسفرهای تشریفاتی و تشریفات های فرودگاهی.

تفاوت بین موسسات و شرکت های اجاره خودرو و اژانس های ماشین

تفاوت بسیار زیادی بین موسسه و شرکت رنت خودرو با اژانس های ماشین وجود دارد. شما جهت کرایه خودرو از اژانس ها باید با ان ها تماس بگیرید و حق انتخاب مدل ماشین ، رنگ و راننده ان را ندارید البته که تمامی خدمات ارائه شده این اژانس ها با راننده صورت می گیرد. و نکته حائز اهمیت این اژانس ها این است که تمامی خودرو های موجود در ان ها تولید داخلی و ایرانی هستند ولی در شموسسات و شرکت های اجاره خودرو از خودرو های لوکس خارجی و مدل بالا جهت خدمات رسانی به متقاضیان و مشتریان استفاده می شود و شما می توانید با دارا بودن یک سری شرایط و مدارک ماشین مورد نظر خود را بدون راننده اجاره کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410392