ارائه خدمات آنلاین بازار سرمایه توسط تله کیش

اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش (تله کیش) ، با همکاری گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا، اقدام به ارائه خدمات الکترونیکی بازار سرمایه نموده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش  ، این همکاری به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین سازمان منطقه آزاد کیش و گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا در اردیبهشت‌ماه سال جاری، صورت گرفته است.

خدمات ارائه‌شده شامل ثبت نام سامانه سجام، احراز هویت و دریافت کد بورسی بوده که به صورت غیر حضوری (آنلاین) انجام شده و نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان را به حداقل رسانده است. با راه‌اندازی این سامانه، امکان فعالیت کلیه مشترکین تله کیش در تمامی زمینه‌های بازار سرمایه، از جمله خرید و فروش سهام در بورس و فرابورس، فروش سهام عدالت و همچنین سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها در قالب سامانه‌ای یکپارچه، فراهم شده است.

هلدینگ سهم آشنا، به عنوان مجری و همکار تجاری تله کیش در این رویداد مهم، با پیشینه‌ای طولانی در بازار سرمایه، جایگاه خود را پیوسته در بین ۱۰ کارگزاری برتر کشور تثبیت نموده است. این مجموعه به تازگی با رونمایی از سامانه احراز هویت غیر حضوری سجام خود، به اولین شرکت کارگزاری کشور در این زمینه مبدل گردیده است.

مهدی نجاری رئیس و عضو هیأت امناء اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش (تله کیش) با برشمردن مزیت های خدمات الکترونیکی بازار سرمایه برای کیشوندان و همچنین نقشه راه تله کیش در خصوص تبدیل به اپراتور دیجیتال اضافه کرد: گسترش هر چه بیشتر خدمات نوین الکترونیکی در راستای سند چشم‌انداز و برنامه ششم توسعه، موجب ارتقاء سطح آسایش کیشوندان گرامی و همچنین صرفه‌جویی در منابع خواهد شد. علاوه بر آن بدین‌وسیله، دغدغه‌های زیست‌محیطی و عمل به مسئولیت های اجتماعی نیز به عنوان رسالت همیشگی تله کیش، مرتفع خواهد گردید.

متقاضیان حضور در بازار سرمایه هم‌اکنون می‌توانند از طریق آدرس Sejam.TeleKish.ir وارد سامانه موردنظر گشته و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =