جشن تکلیف ۱۱۳ نفر از فرزندان کارکنان دستگاه قضایی در همدان

قائم مقام رییس کل دادگستری استان همدان گفت: نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خداوند متعال است و این فریضه الهی انسان را در مسیر حق پرورش داده و هدایت می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ حجت الاسلام پیرمحمد احمدوند، در آیین جشن تکلیف فرزندان دستگاه قضایی استان همدان، گفت: جشن تکلیف در حقیقت، جشن شکرگزاری پسران و دختران نوجوان مسلمان که از آن روز مکلف به رعایت و انجام دستورات الهی می شوند و چه نعمتی بالاتر از حس بندگی خالصانه در برابر خداوند متعال است.

قائم مقام رییس کل دادگستری استان همدان خاطرنشان کرد: یکی از تکالیف الهی که بعد از مکلف شدن بر هر مسلمانی واجب می شود، اقامه نماز است.

وی اظهار داشت: نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خداوند متعال است و این فریضه الهی انسان را در مسیر حق پرورش داده و هدایت می کند.

 قائم مقام رییس کل دادگستری استان همدان افزود: امروز این نوجوانان مکلف، همچون فرشتگان زمینی، جشنی برای تجلی خداپرستی خود برپا کرده اند.

حجت الاسلام احمدوند تصریح کرد: اگر هر انسان مکلفی از همان آغازین ساعات رسیدن به سن تکلیف در انجام دستورات و تکالیف الهی تلاش کند و بر این مهم همتی مضاعف گمارد، در زندگانی خود هیچ گاه اسیر هوای نفس نخواهد شد.

 لازم به ذکر است، این مراسم با توجه به شیوع کرونا به صورت نمادین و با حضور تعداد محدودی از این دختران و پسران نوجوان و با رعایت نکات بهداشتی برگزار و به آنان بسته های فرهنگی اهداء شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =