اجاره خودرو، راه حل اساسی برای دوری از کرونا!

بسیاری از افراد در جوامع مختلف بین المللی به این نتیجه رسیده اند که امکان تعطیلی صددرصد بخش های مختلف زندگی روزانه امکان پذیر نیست؛ به همین خاطر لازم است برای در امان ماندن از کرونا، در رفتارها و عادات اجتماعی، تغییراتی بنیادین ایجاد شود.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، بخش عمده این تغییرات مرتبط با شیوه های حمل و نقل درون شهری و برون شهری می باشد. به همین خاطر است که در بسیاری از کشورهای دنیا، استفاده از خدمات اجاره خودرو بدون راننده یا همان Car Rental، جایگزین استفاده از خدمات تاکسی های آنلاین یا سیستم حمل و نقل عمومی شده است.

در ایران نیز، همانند دیگر کشورهای دنیا، مطمئنا استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی در شرایط فعلی، خطراتی جدی را در پی دارد؛ از طرفی استفاده از تاکسی های اینترنتی نیز خطرات مخصوص خود را به همراه دارد؛ مانند احتمال بیمار بودن راننده یا مسافران پیشین که غیرقابل انکار است! بنابراین، خدمات اجاره ماشین بدون راننده جایگزینی مناسب برای حمل و نقل های درون شهری و برون شهری می باشد.

اما، مطمئنا نکاتی درخصوص خدمات اجاره ماشین در ذهنتان ایجاد شده است. برای مثال:

  • مراحل سخت دریافت خدمات اجاره خودرو
  • هزینه های خدمات اجاره ماشین بدون راننده
  • وضعیت بهداشتی ماشین های اجاره ای
  • حداقل مدت زمان اجاره خودرو
  • و...

در ادامه راه حلی برای تمامی نکات بالا ارائه خواهد شد...

پیشنهاد ویژه در خصوص خدمات اجاره ماشین در ایران!

باتوجه به اهمیت سلامت عمومی جامعه، و تاثیر مثبت استفاده از خدمات اجاره ماشین در جلوگیری از انتشار هرچه بیشتر بیماری کرونا، در میان وب سایت ها مختلف ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین، تحقیقات مختلفی صورت گرفته است. در میان این وب سایت ها، سایت اجاره خودرو ناواران، تنها وب سایتی است که در حقیقت یک شرکت مجاز در خصوص خدمات اجاره ماشین می باشد.

بسیاری از ابهامات و نکات در مورد استفاده از خدمات اجاره ماشین، از پیش در این شرکت اجاره خودرو ایرانی به طور کامل برطرف شده است. برای مثال، شرکت ناواران خدمات اجاره ماشین را با رویکرد جهانی و اعتماد به مشتری ارائه می دهد؛ به این معنی که در زمان اجاره خودرو از شرکت ناواران، نیاز به ارائه هیچگونه مدرکی تحت عنوان ضمانت نیست و خدمات اجاره ماشین بدون چک و سند و هرگونه ضمانت دست و پاگیر دیگری، ارائه می شود.

شرکت اجاره ماشین ناواران و پیشگیری از کرونا

از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا، شرکت اجاره ماشین ناواران، بیانه ای رسمی را درخصوص تمهیدات ویژه این شرکت برای جلوگیری از بیماری کرونا ارائه داده بود. طی این بیانه ای با عنوان (ناوگان ناواران ضدعفونی می شود) منتشر شد، این شرکت به صورت رسمی خبر ضدعفونی اصولی ناوگان خود را پیش از تحویل و در هنگام عودت ماشین ها اعلام کرده بود.

درحال حاضر ناواران، تنها شرکت اجاره ماشین ایرانی است که تمامی خودروهای را پیش از تحویل به متقاضیان، به طور کامل ضدعفونی و مطابق دستورات العمل های اصولی، ویروس زدایی می کند. بنابراین، شما می توانید با خیالی آسوده از خدمات این شرکت استفاده نمایید.

ناواران و ارزان ترین قیمت اجاره ماشین در ایران

ناواران که به عنوان معتبرترین شرکت اجاره ماشین ایرانی شناخته می شود، بنا بر مسئولیت های اجتماعی خود در جهت کمک به سلامت و بهداشت هرچه بیشتر جامعه، در این روزها برنامه های ویژه ای را در حوزه اجاره خودرو ارائه می دهد؛ به همین خاطر در حال حاضر، خدمات اجاره ماشین توسط ناواران با تخفیف هایی ویژه تا بیش از ۷۱% ارائه می شود. البته، پیش تر نیز خبرگزاری های مختلف، اخبار ارائه ارزان ترین قیمت اجاره ماشین با نرخ سود صفر درصد در سرتاسر ایران توسط شرکت اجاره ماشین ناواران را منتشر کرده بودند.

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاع دقیق از نرخ قیمت اجاره انواع ماشین بدون راننده، به صفحه قیمت اجاره خودرو در وب سایت ناواران مراجعه نمایید. (آدرس رسمی شرکت ناواران در قسمت پایانی همین متن، موجود می باشد.)

 

دیگر مزیت های شرکت اجاره خودرو ناواران

علاوه بر عدم نیاز به ارائه ضمانتبرای اجاره ماشین درکنار گندزدایی و ضدعفونی خودروها، دیگر مزیت مهم شرکت ناواران، عدم تعیین حداقل زمان اجاره ماشین است. پس از بررسی دیگر وب سایت ها ارائه دهنده خدمات مشابه، متوجه شدیم دیگر سایت ها، به هیچ عنوان برای کم تر از ۳ روز خدمات اجاره خودرو را ارائه نمی دهند؛ پس برای جا به جایی های درون شهری و مسافرت های کوتاه مدت، خدمات این وب سایت ها، قابل استفاده نمی باشند.

اما، شرکت ناواران، خدمات اجاره ماشین را بدون هیچ گونه محدودیتی از یک تا هر چند رو به شما ارائه می دهد!

جمع بندی پایانی...

مطابق آمارها جهانی، در دوران کرونا، استفاده از خدمات اجاره ماشین بدون راننده رشد چشمگیری داشته است. مطمئنا شما نیز می توانید در ایران با شرکت ناواران از خدمات ویژه اجاره خودرو با کیفیتی مطابق با استانداردهای بین المللی بهره مند شوید. از جمله خدمات ویژه شرکت ناواران، ارائه ارزان ترین قیمت اجاره ماشین، امدادرسانی های جاده ای، پشتیبانی های ۲۴ ساعته و...  می باشد. به همین دلیل ناواران، بهترین گزینه برای استفاده از خدمات اجاره ماشین در ایران می باشد.

برای بررسی قیمت اجاره ماشین و دسترسی به خدمات شرکت ناواران، شما می توانید از طریق وب سایت اجاره خودرو ناواران به نشانی اینترنتی  www.NAVARAN.com اقدام و یا نام برند «ناواران» را در گوگل جستجو کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1411365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =