برخورد قضایی با عرضه کنندگان گوشتهای تاریخ گذشته

معاون سلامت اداره دامپزشکی استان قزوین گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد شدیدی با کلیه واحدهای عرضه مجاز و غیرمجاز ثابت و پخش کننده های سیار گوشتهای منجمد تاریخ گذشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ یداله.کلهر، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ که منجر به تعطیلی بسیاری از رستورانها، تالارهای پذیرایی و لغو مراسم ها شد، مقادیری از گوشت و آلایش خوراکی دامی در سردخانه ها ذخیره و به صورت منجمد نگهداری شده است که در مواردی به واسطه عدم رعایت زنجیره سرد، نگهداری نامناسب در سردخانه ها و انقضای تاریخ مصرف، در برخی موارد قابلیت تمدید تاریخ مصرف برای خانوار را ندارند.
 کلهر ضمن هشدار به عرضه کنندگان محصولات تاریخ گذشته و بدون شناسه معتبر دامپزشکی  تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد شدیدی با کلیه واحدهای عرضه مجاز و غیرمجاز ثابت و پخش کننده های سیار گوشتهای منجمد تاریخ گذشته می شود.
این مقام مسئول در پایان به عموم مردم توصیه کرد که از خرید و مصرف هر گونه فرآورده های دامی تاریخ گذشته و بدون هویت خودداری و در صورت مشاهده موارد مذکور فورا موضوع را به ادارات دامپزشکی شهرستان مربوطه گزارش و یا با شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان قزوین درمیان بگذارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1411829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =