به گزارش خبرآنلاین وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدرضا عباسی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این سازمان از سال ۹۵ تاکنون نزدیک به ۷۷ سامانه راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: برنامه ریزی برای طراحی و راه اندازی ۳۶ سامانه جدید در بخش های مختلف سازمان، با هدف ایجاد شفافیت، کاهش بروکراسی و تسهیل فرآیند دریافت و بررسی درخواست ها در بخش های سرمایه گذاری، فنی و زیربنایی، گردشگری، فرهنگی و همچنین بخش های درون سازمانی نیز صورت گرفته است.
مدیر فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: همچنین ۲۵ سامانه از مجموع سامانه های فعال در سازمان منطقه آزاد قشم برای بهبود وضعیت و افزایش بهره وری نیازمند توسعه هستند.
به گفته عباسی؛ شفاف سازی، تسریع خدمات، صرفه جویی در هزینه ها و زمان بیشتر برای بررسی، گزارش آنی و مشاهده خروجی خدمات با داشبورد مدیریتی، نتایج الکترونیکی نمودن فرآیندهای کاری واحدهای سازمان منطقه آزاد قشم است.
مدیر فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: هدف از فعالیت های الکترونیکی و یکپارچه کردن فرآیندهای سازمان، به دست آوردن اطلاعات طبق شاخص های مشخص، برای تصمیم گیری و مدیریت بهتر بخش های مختلف سازمان می باشد.
46
نظر شما