۱ نفر
۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
 خرید آنلاین پنجره دوجداره

خرید آنلاین پنجره دوجداره در دنیای امروز جدا از اینکه روش بسیار مناسبی جهت صرفه جویی در زمان است، در عین حال در کم کردن هزینه های رفت و آمد افراد نیز موثر است و قدرت انتخاب و تمرکز افراد در حین انتخاب را در محیطی کاملاً متفاوت از یک فروشگاه پر ازدحام افزایش می دهد. ما در این جا قصد داریم تا شما را با نحوه ی استعلام و خرید آنلاین پنجره دوجداره آشنا کنیم.

عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجداره

هنگام انتخاب درب و پنجره دوجداره، مهم‌ترین موضوعی که ذهن مشتریان را درگیر می‌کند، قیمت و هزینه تمام شده آن است. آگاهی از قیمت‌های مختلف درب و پنجره دوجداره upvc و عوامل موثر بر آن، به انتخاب بهتر و در نتیجه بهره‌گیری مفیدتر کمک می‌کند. اما این قیمت بستگی به پارامترهای مختلف دارد که شناخت آنها می تواند درک درست تری از قیمت نهایی و ارزیابی کیفیت محصول به شما بدهد. از جمله این پارامترها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد پنجره دوجداره
  • مدل پنجره دوجداره
  • تعداد بازشو یا کشویی بودن پنجره دوجداره
  • نوع پروفیل upvc یا آلومینیومی
  • نوع رنگ آمیزی در و پنجره دوجداره (لمینت، پروفیل رنگی، طرح چوب، روکش های متنوع آلومینیومی و …)
  • دوجداره یا سه جداره بودن پنجره ها
  • رنگ و نوع شیشه دوجداره (سکوریت، لمینت و …)
  • گالوانیزه های استفاده شده در داخل بدنه پنجره
  • هزینه ساخت

با این تفاسیر قیمت پایه پنجره دوجداره تولید شده توسط تمامی تولید کنندگان براساس اصولی ثابت مشخص می‌شود. تنها تفاوت ممکن است در تکنولوژی و هزینه های ساخت تولیدکننده باشد که معمولا به دلیل رقابت میان تولیدکنندگان حتی این پارامتر نیز از حد خاصی فراتر نمی رود.

رصد بازار در خرید آنلاین پنجره دوجداره

اکنون برای آنکه از قیمت پنجره دوجداره در خرید آنلاین مطلع شوید توصیه می کنیم تا با چرخ زدن در صفحات جسحتجوی گوگل با تولید کنندگان این حوزه آشنا شوید. به وب سایت آنها سر بزنید و در صورتیکه قیمت ها را در وبسایت خود درج نکرده باشند با واحد فروش آنها تماس بگیرید. همچنان که می بینید رصد بازار در خرید آنلاین چندان کار سختی نیست و تنها نیازمند چند تماس تلفنی است.

معمولا در خلال این تماس اطلاعات تکمیلی مفیدی در رابطه با نوع پنجره در اختیار شما قرار می گیرد که باعث می شود تا با این محصول بیشتر آشنا شوید. همچنین به لطف پیشرفت تکنولوژی نیازی به حضور شما در محل برای دیدن مدل های مختلف آن محصول نیست. بلکه فروشنده می تواند این کار را با ارسال عکس از طریق شبکه های اجتماعی برای شما آسان سازد.

معمولا بسیاری از تولیدکنندگان همکاری کاملی را با مشتریان غیرحضوری انجام می دهند زیرا زمانی که مشتری‌ها از روند و شیوه دقیق قیمت‌گذاری آگاهی کامل داشته باشند، حس اعتماد بیشتری نسبت به خرید خود پیدا خواهند کرد و همین موضوع منجر به فروش محصول می‌شود.

 

چگونگی استعلام هزینه در خرید آنلاین پنجره دوجداره

امروزه استعلام قیمت پنجره های دوجداره upvc با نرم افزارهای مخصوص این کار انجام می گیرد و به صورت آنلاین و یا حضوری به مشتری تحویل داده می شود.

این امر سبب شده تا مشتری از جزئیات پیش فاکتور خود به صورت شفاف آگاه گردد. به این منظور که قیمت یک متر طول پروفیل های دو جداره، قیمت متر مربع شیشه های دوجداره، یراق آلات مصرفی، هزینه نصب و غیره… در آن به صورت شفاف و واضح و تفکیک شده مشخص شده است.

متاسفانه برخی از فروشندگان پنجره دوجداره upvc قیمت این محصول را بر اساس مترمربع به خریداران عرضه می نمایند. در حالی که این امر در واقع مغلطه در قیمت است.

هدف اصلی ارائه یک قیمت مبهم برای خریداران است تا بتوانند در فرآیند کاری آن را تغییر داده و محصول را با قیمت دلخواه ارائه نمایند.

در نهایت مشتری نباید قیمت پنجره های ثابت را که فاقد هر گونه یراق آلات و بازشویی است را هم قیمت پنجره های متحرک پرداخت نماید و این مطلب کاملا قیمت را بالاتر برده و به زیان مشتری خواهد بود.

لذا مشتریان بایستی آگاه باشند که برای پنجره های ثابت خود که نه یراقی دارند و نه بازشویی، نباید قیمت بالاتری پرداخت نمایند.

باید توجه داشته باشید که قیمت هر پروژه درب و پنجره دوجداره upvc بر اساس متریال مصرفی بوده و طبیعی است که با تغییر در اندازه و آیتم های هر بخش قیمت تغییر خواهد کرد.

نکات پرداخت هزینه در خرید آنلاین پنجره دوجداره

رعایت یک سری نکات به هنگام خرید آنلاین پنجره upvc و یا پنجره آلومینیومی و پرداخت هزینه ضروری است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

  •  چنانچه می خواهید در محیطی که تا به حال در آن خرید اینترنتی انجام نداده اید، کالای مورد نظر خود را خریداری کنید، باید در وهله اول از امنیت فضای خرید خود اطمینان داشته باشید. چرا که عدم امنیت سایت مورد نظر شما منجر به از دست رفتن پول شما خواهد بود.
  • در وهله دوم حتما اطمینان داشته باشید برندی که برای درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و یا upvc خود انتخاب نموده اید، موضوع قرارداد با شرکت مربوطه است.
  • همچنین پس از اتصال به بانک مورد نظر جهت پرداخت اینترنتی هزینه کالا باید به مبلغی که قرار است توسط بانک کسر شود توجه داشته باشید تا اینکه مبلغ کسر شده از حساب شما با هزینه ای که برای خرید کالای مورد نظرتان پرداخت می کنید مغایرت نداشته باشد.
  • از دیگر نکات مهم در هنگام ورود به صفحه پرداخت بانکی وب سایت این است که باید توجه شود که آدرس وب سایت پس از ورود به صفحه مربوط به پرداخت از طریق درگاه بانک تغییری نکرده است و شما به بانک طرف قرارداد وب سایت مورد نظر متصل شده اید.

کلام آخر

خرید آنلاین پنجره دوجداره علاوه بر صرفه جویی در زمان سبب می شود که شما بدون حضور در یک فروشگاه پرازدحام با آرامش و تمرکز دست به انتخاب بزنید و پنجره مناسب خود را خریداری کنید.

از عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجداره upvc می توان به ابعاد، نقشه پروژه، تعداد بازشو یا کشویی بودن، نوع پروفیل upvc، نوع رنگ آمیزی، دوجداره یا سه جداره بودن، رنگ و نوع شیشه و گالوانیزه های استفاده شده در داخل بدنه پنجره اشاره کرد.

مجموعه فاراد پنجره یکی از تولیدکنندگان برتر پنجره دو جداره در ایران است که محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد. اگر قصد خرید آنلاین پنجره دوجداره را دارید می توانید جهت محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره ابعاد خود را در قسمت گفتگوی آنلاین سایت که در سمت راست پایین هر صفحه می باشد وارد نمایید تا در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور بصورت کامل برایتان ارسال گردد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1411878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =