نماینده ولی‌فقیه در گلستان: باید مراقب تبلیغات و تهمت‌های دشمنان باشیم

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: باید مواظب توطئه‌ها و تبلیغات و تهمت‌هایی که مرتب به نظام و ملت می‌زنند باشیم و در دام توطئه‌های دشمنان نیفتیم.

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی به مناسبت شهادت حضرت جوادالائمه (ع) اظهار داشت: امام جواد(ع) جمله گهرباری دارند که در شرایط امروز راهنمای ماست و برای همه روشنگر خواهد بود، طبق فرمایش آن حضرت کسی که راه ورود به کاری را نشناسد، راه برون شدن از آن درمانده‌اش می‌کند.

وی افزود: این حدیث شریف یک سند برای چگونه زندگی کردن و چگونه بودن است. هر انسان زیرک و به ویژه یک مسلمان مومن باید درک کند که در چه زمانی قرار گرفته، کجا بوده و به کجا می‌خواهد برود، اگر به این شاخص‌ها توجه نداشته باشد مسلما حوادثی را که پیش می‌آید، او را بیچاره خواهد کرد و از پای در می‌آورد. این حدیث ارزشمند امام جواد(ع) درس زندگی را به ما می‌‏آموزد.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: ایام ولادت و شهادت اولیای دین، فرصتی است که بیشتر به اندیشه و سیره این بزرگواران توجه کنیم و آن را راهنمای زندگی خود قرار دهیم و پیرو روش زندگی آنان باشیم. باید تلاش کنیم خود را به اخلاق و سعه صدر این انسان‌های کامل نزدیک‌تر کنیم.

وی گفت: به نظر من امروز در شرایطی که قرار داریم بیشتر از هر زمانی به توجه و توسل به سیره و روش ائمه(ع) نیازمندیم و محتاج آن هستیم که فرمایشات آن بزرگواران همچون این حدیث امام جواد(ع) را با تمام وجود درک و سعی ما بر آن باشد که به آن عمل کنیم.

نماینده مردم استان در خبرگان رهبری اظهار داشت: باید هر روز به زمان و موقعیتی که در آن قرار داریم آگاه‌تر شویم، برای اینکه کشور و نظام ما در یک شرایط خاصی قرار گرفته و یکی از الزامات برون رفت از این وضعیت و تدبیر مناسب، شناخت درست زمان، مکان و موقعیت و اوضاع پیرامون است.

وی افزود: من نمی‌گویم ما اشکال نداریم، اشکال هم داریم لکن مهم این است که ما موقعیت کلی کشور را در این شرایط خوب درک کنیم و مواظب توطئه‌ها و تبلیغات و تهمت‌هایی را که مرتب به نظام و ملت می زنند، باشیم و در دام توطئه‌های دشمنان نیفتیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1412770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =